بهروز نعمتی  اظهار کرد: لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی هنری فارسی زبانان (ایتا) طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و اصلاح بند الف ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار جلسه علنی فردا (یکشنبه) خواهد بود.

به گفته وی نمایندگان مجلس همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون و شرکت توسعه نیشکر و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران را در هفته جاری مورد بررسی قرار می‌دهند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس اضافه کرد: انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی به انتخاب مجلس به عنوان ناظر در کمیته ملی پارالمپیک از دیگر دستور کارهای مجلس در هفته جاری است.

نعمتی در پایان اضافه کرد: با توجه به عدم اتمام کار کمیسیون تلفیق برنامه ششم برای تامین نظر شورای نگهبان و عدم ارائه گزارش کمیسیون تلفیق به هیئت رییسه مجلس رفع ایرادات شورای نگهبان در مورد مصوبات برنامه ششم که قرار بود فردا (یکشنبه) در دستور کار مجلس قرار بگیرد به احتمالا جلسه علنی روز سه شنبه موکول خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: با توجه به مصوبه پیشین هیئت رییسه مجلس در خصوص رسیدگی به لایحه بودجه ۹۶ بعد از برنامه ششم بودجه ۹۶ به محض اتمام رسیدگی به برنامه ششم در دستور کار مجلس قرار می گیرد.