حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به لفاظی‌های ترامپ علیه کشورمان و تأکید مقام معظم رهبری بر پاسخگویی به این تهدیدات در روز 22 بهمن، اظهار داشت: این تهدیدات مقامات آمریکایی تازگی ندارد و تمام روسای جمهور آمریکا این نوع تهدیدات را داشته‌اند و ما معتقدیم که این لفاظی‌ها و تهدیدات خود به خود از بین می‌رود و آنها عقب‌نشینی می‌کنند.

ابراهیمی بر همین اساس به موضع آمریکا در قبلا چین اشاره کرد و گفت: آنها در قبال چین موضع سختی داشتند، اما می‌بینیم که در حال حاضر به مقامات چین نامه نوشتند و گفتند که باید تعامل داشته باشیم و در واقع از موضع خود عقب‌نشینی کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه 22 بهمن عظمت نظام جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارد، خاطرنشان کرد: این مسئله نشان می‌دهد ما در کشور اتحاد فوق‌العاده‌ای داریم و صدا و ندای رهبری شنونده دارد و مردم آن را اجابت می‌کنند.

وی یکی از امتیازات انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن برشمرد و یادآور شد: همین مردم بودند که انقلاب کردند و تصمیم دارند انقلاب خود را حفظ کنند، لذا کشوری که مردم و رهبری آن پیوند ناگسستنی دارند، شکست‌ناپذیر است.

ابراهیمی تأکید کرد: آمریکا اگر می‌توانست انقلاب ما را شکست دهد در طول 38 سال گذشته این کار را عملی می‌کرد، اما ملت ما همواره در مقابل آمریکا مقاومت کرده و از تهدیدات سربلند بیرون آمده است.