بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم اظهار داشت: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رئیس جمهور نابلد آمریکا زبان به تهدید ایران گشوده است.

وی افزود: رئیس جمهور نو رسیده آمریکا بجای تلاش در جهت رفع مشکلات داخلی آمریکا و عمل به وعده ها، راه اسلاف خود را در پیش گرفته و می‌خواهد با عربده کشی در عرصه بین‌الملل و مشخصا از ایران امتیاز بگیرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: گر چه عقلای عالم می‌دانند باید با زبان کرامت با ایرانی تمدن‌ساز صحبت کنند، اما باید به این تازه رسیده هم تفهیم کنند که حتی اگر از آسمان گلوله بارد، زن و مرد و پیر و جوان این ام‌القرای جهان اسلام اهل تردید نیست، چه رسد به عقب نشینی.

بیرانوند ادامه داد: حساب کار عده‌ای دنیا‌طلب و ترسو، از ملت بزرگ ایران جداست. آنهایی که قصد دارند با هماهنگی دشمن ترس بکارند و سلطنت و ریاست درو کنند دنیا طلبانی هستند که به مرور کاخ نشین شده‌اند و حساب کارشان از مردانگی جداست.

«آقای ترامپ به یاد بیاورد ترس و اشک سربازان آمریکایی را در خلیج همیشه فارس؛ اقای ترامپ بیاد بیاورد جنازه‌های تفنگداران آمریکایی را که از لبنان تخلیه کردند.»

وی در خاتمه عنوان کرد:‌ آقای ترامپ بداند جوانان مسلمان در اکناف عالم و خصوصا شهادت طلب ایرانی آنگاه که از سوی دشمنی مورد تهدید و تهاجم قرار گیرد با سلاح ایمان و ندای الله اکبر به میدان می‌آید و آنگاه است که زمان تحقق وعده الهی فرا رسیده و فراعنه زمان در طوفان خشم مردان با ایمان غرق خواهند شد.