امیر خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان PC-6 که با حضور امیر دوم خلبان محمدی فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید دوران، جمعی از فرماندهان و مسئولین و خانواده های معظم شهدا برگزار شد، گفت: اساتید پروازی و کارکنان خدوم و زحمت کش نهاجا مایه آبرو و عزت این نیروی الهی هستند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی هوایی اولین نیرویی بود که مورد تحریم قرار گرفت اما همت و تلاش مردانی که آن روزها ایستادگی کردند امروز هم از این نیرو، نیرویی زنده، مقتدر و پویا ساخته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: دشمنان امروز متوجه شده اند که جنگ سخت و تحریم در برابر اراده و عزم ملت ها پاسخگو نیست از این رو وارد عرصه جنگ نرم شده است.

وی تهاجم فرهنگی را مخربترین نوع حمله به یک ملت برشمرد و اظهار داشت: امروز از نظر تجهیزات و توانایی مقابله با تهدیدات سخت دشمن کاستی وجود ندارد چراکه نیروی هوایی زنده و پویاست اما لازم است در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از همه ظرفیت ها و توان موجود در جهت مقابله استفاده شود.

در پایان این مراسم از استاد خلبانان، کارکنان فنی، خلبانان تازه فارغ التحصیل شده ونیز خانواده شهید روستا و شهید عفیفی پور تقدیرشد.