مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله سیدابراهیم خسروشاهی از شاگردان امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی(ره) و از علمای برجسته تهران، صبح امروز با حضور علما، فضلا، طلاب و همچنین اقشار مختلف مردم، از محل حوزه علمیه مروی تهران تشییع شد.

در این مراسم شخصیت‌های علمی و سیاسی همچون حجت‌الاسلام پورمحمدی، وزیر دادگستری، غلامحسین کرباسچی، آیت‌الله علی اکبر رشاد رییس شورای حوزه علمیه تهران، آیت‌الله ضیاءآبادی از علمای برجسته تهران، مدیران حوزه تهران و ... حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم آیت‌الله ضیاءآبادی از علمای تهران در مسجد مدرسه علمیه مروی بر پیکر دوست قدیمی خود مرحوم آیت‌الله خسروشاهی نماز اقامه کرد و پس از آن مراسم تشییع با حضور جمع کثیری از علاقه مندان این عالم فقید برگزار شد.

کوچه مروی و کوچه پامناز در بازار تهران مملو از جمعیت بوده و مردم با شعارهای "لااله الا الله" "یا حسین"، "یا زهرا"، "عزاعزاست امروز روز عزاست امروز"، پیکر آیت الله خسروشاهی تشییع کردند.

مراسم تشییع پیکر این شاگرد امام خمینی(ره)، از جلوی درب حوزه علمیه مروی در داخل بازار تهران، تا تقاطع چهار راه سیروس در خیابان مصطفی خمینی(ره) انجام شد و در نهایت پیکر این عالم فقید به شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) منتقل شد تا در کنار آرامگاه آیت‌الله حق شناس(ره) به خاک سپرده شود.

مجلس ختم آیت‌الله سیدابراهیم خسروشاهی، سه شنبه ۵ بهمن ماه ۹۵ و از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح، در مسجد حوزه علمیه مروی واقع در بازار تهران، برگزار می‌شود.

آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی از شاگردان امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی(ره) صبح دیروز و پس از ۹۲ سال مجاهدت علمی و تربیت طلاب و شاگردان، به دیار باقی شتافت.