سیدعلی ادیانی عصر امروز در بازدید از بخش اورژانس بیمارستان  ولی‌عصر(عج) این شهرستان با بیان اینکه این بیمارستان به‌عنوان بیمارستان منطقه‌ای است ولی حوزه خدمات‌دهی آن استانی و حتی فرااستانی است، اظهار کرد: در سال‌های اخیر اتفاقات و تحولات خوبی در این بیمارستان رخ داد که قابل تحسین است.

وی افزود: یکی از این اتفاقات خوب، راه‌اندازی واحد تخصصی و فوق تخصصی قلب است که توانست پاسخگوی نیاز بیماران باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بار درمانی چند استان بزرگ بر دوش بیمارستان ولی‌عصر(عج)است، تصریح کرد: این بیمارستان علاوه بر بیماران زیرپوشش تأمین اجتماعی، سایر مراجعان را هم پذیرش می‌کند.

این مسؤول به بحث ساخت هتلینگ و نوسازی بیمارستان ولی‌عصر(عج) قائم‌شهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم این اقدامات تا پایان بهار 96 در مدار خدمات‌دهی به مردم حوزه انتخابیه و استان‌های مجاور قرار گیرد.

ادیانی با بیان اینکه افرادی که کلنگ این بیمارستان را به زمین زده‌اند 50 سال آینده را هم دیدند و این بنا را در فضایی احداث کردند که در صورت مستهلک شدن بتوان ساختمان دیگری را بنا کرد، افزود: ما این آمادگی را داریم که در ساخت بیمارستان جایگزین کمک کنیم چرا که نگاه ما نگاه توسعه‌ای است.

وی کارگران و بازنشستگان را دو قشر مظلوم و مالکان و اربابان واقعی در حوزه سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: کارگران، قشر محبوب و مورد توجه حضرت حق هستند و مجلس دهم هم در راستای حفظ شأن و کرامات انسانی این افراد کار بزرگی انجام داد که در تاریخ پارلمانی کشور بی‌سابقه است.

نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مواد برنامه ششم ویژه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی است که یکی از دغدغه‌های این قشر را با تصویب قانون همسان‌سازی حقوق برطرف کرد.

این مسؤول با بیان اینکه دولت با دولت فرقی ندارد و مهم‌ترین اصل عمل‌گرایی و مردم‌گرایی است، اظهار کرد: دولت در ابتدا با طرح همسان‌سازی مخالفت کرد ولی بعد با این تصمیم همراه شد.

 افزود: مجلس، دولت را مکلف کرد که همسان‌سازی را اجرایی کند و معتقدم اگر این طرح اجرا شود به نفع خود دولت هم هست و اگر دولت این طرح را اجرا کند همین مردم فرصت می‌دهند تا دولت دوباره سرکار بیاید.

ادیانی تصریح کرد: همسان‌سازی در بازنشستگان لشکری و کشوری هم با فاصله 10 درصد مصوب شد و منابع تأمین‌کننده اعتبار برای هر دو گروه بازنشستگان تأمین اجتماعی و لشکری و کشوری آمده است.

وی با بیان اینکه دولت را مکلف کردیم تا هر سال مقداری از بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کند، افزود: مبلغ این بدهی حدود 130 هزار میلیارد تومان است و دولت باید تا پایان برنامه ششم اصل بدهی را بپردازد.

نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما مشروعیت خود را در چهارچوب نظام و مقبولیت خود را در ارائه خدمت به مردم می‌دانیم و با همه وجود برای آرامش آنان تلاش خواهیم کرد.