نادر قاضی پور در مراسم تودیع  و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: فتنه 9دی دشمنان سرکوب شد، اما دشمنان از هر فرصت استفاده می‌کنند تا فتنه‌های دیگری در کشور ایجاد کنند؛ لذا مردم باید آگاه باشند و توطئه و نقشه‌ای که دشمنان برای  انتخابات  96 طراحی می‌کنند سرکوب شود.

به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد:  دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی دارند با تفرقه‌افکنی و ایجاد فاصله بین اقوام و ادیان مختلف، اتحاد موجود را از بین ببرند که باید با اتحاد و وحدت  دشمنان را شکست داد. اهمیت تبلیغات اسلامی در جامعه کنونی، گسترده است و امروزه حرف اول و آخر را می زند؛  لذا باید بیش از پیش مدنظر نهادها و سازمان‌ها قرار گیرد.

وی براهمیت تبلیغات در فضاهای مجازی  تاکید کرد و گفت: باید ازاین فرصت استفاده کرد و فرامین رهبری و مسائل مربوط به تبلیغات اسلامی بیشتر توجه شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان این‌که «باید مراسم ملی همچون  22بهمن ، روز قدس همه ساله  با عظمت  و با شکوهتر از سال‌های گذشته برگزار شود» گفت: دشمن به دنبال بی محتوا کردن مراسم ملی و نفوذ در کشور است؛ لذا باید هوشیار بود و  توطئه دشمنان را نقشه بر آب کرد.