حمیدرضا ترقی با انتقاد از لحن ادبیات روحانی در کنفرانس خبری روز گذشته اظهار کرد: رئیس جمهور همیشه با منتقدان و مردم این‌گونه سخن می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور به جای پاسخ منطقی به سؤالات و نقدها سعی در طفره رفتن از پاسخ و جواب‌های سفسطه آمیز دارد.

وی تأکید کرد: مردم کاملاً متوجه این پاسخ‌ها که اقناعی نیست، هستند و قضاوت و واکنش خود را در انتخابات آینده نشان می‌دهند.

ترقی به حضور رسانه‌های خارجی در این کنفرانس اشاره کرد و بیان داشت: آنچه رسانه‌های خارجی روی آن تکیه کردند بحث برجام و انتقادهای آن بود که از دید مردم ایران برجام نتیجه نداشته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه نخبگان از این سخنان برداشت می‌کنند این است که دولت یا واقعاً آنچه در داخل جامعه رخ داده است را نمی‌بیند و یا می‌خواهد آن را لاپوشانی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه دولت هنوز برای توجیه اشتباهات، عدم موفقیت خود را به دولت گذشته نسبت می‌دهد اما این دیگر برای مردم منطقی نیست که پس از سه سال و نیم که از عمر یک دولت می‌گذرد مشکلات به گردن دولت‌های گذشته باشد و این دولت نتوانسته باشد آن را جبران کند.