عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات علی مطهری مبنی بر اینکه برگزاری رزمایش و موشک‌پراکنی کاری افراطی است، گفت: اینکه ما امروز در منطقه امنیت داریم مرهون موشک‌های بالستیک ماست که باعث شده دشمنان ما را از تعرض به کشورمان و ایجاد ناامنی بازدارد و اینکه امام خمینی (ره) گفتند که جنگ برای ما نعمت بود بخشی از این نعمت همین پیشرفت در حوزه نظامی و دفاعی است.

وی افزود: امروز اگر ما قدرت دفاعی و صنعت موشکی قوی نداشتیم شرایطی مشابه افغانستان و یمن را پیدا می‌کردیم که اگر این کشورها نیز توان دفاعی قوی داشتند شاهد تجاوز دشمنان به خاک‌شان نبودند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: امروزه ما شاهد برگزاری رزمایش توسط کشورهای مختلف از جمله روسیه، هند و غیره هستیم و ما هم مانند آنها رزمایش برگزار می‌کنیم تا بخشی از قدرت دفاعی خودمان را به رخ دشمنان بکشیم و هیچ گاه این کار را نمی‌توان اقدامی افراطی و دور از خرد دانست.

عزیزی خاطرنشان کرد: امروزه اگر آمریکا با ما پای میز مذاکره می‌نشیند به خاطر قدرت دفاعی ماست و می‌دانند که حمله نظامی به ایران هزینه زیادی را برای آنها به همراه دارد و اگر ما این قدرت دفاعی را نداشتیم آنها با ما حرف هم نمی‌زدند.

وی در پایان گفت:‌ ما در سال‌های اخیر با مشکل اشتغال و معیشت مواجه بودیم اما در ارتباط با امنیت نیروهای نظامی ما شرایط خوبی را برای کشور فراهم کردند و ما از امنیت کافی برخورداریم که جا دارد در اینجا از نیروهای مسلح تقدیر و تشکر داشته باشم.