مراسم تکریم و معارفه فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده این قرارگاه، فرماندهان ومسئولین نیروهای مسلح و جمعی از مسئولین استان هرمزگان  در بندر عباس برگزار شد.

در این مراسم امیر صباحی فر ضمن بیان اقدامات شاخص قرارگاه پدافند هوایی از جمله دستگیری عبدالمالک ریگی بزرگترین شرور ایران، همچنین نشاندن هواپیمای ایساف در بندر عباس و بحث دستگیری ملوانان آمریکایی که با هواپیماهای اف 18 خود به زور می‌خواستند ملوانانشان را آزاد کنند و با اخطار سامانه‌های پدافندی مجبور به عقب‌نشینی شدند، نقش منطقه پدافند هوایی جنوب شرق را در مجموعه شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور بسیار حساس وخطیر دانست.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت استقلال پدافند و پیشرفت آن و همچنین لزوم انجام کارهای بیشتر در این قرارگاه به تشریح نقش ارشمند پدافند هوایی در موفقیت های حاصل شده در هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت.

وی در پایان ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت های امیر سرتیپ دوم محمدرضا فرزان وی را فردی متخصص، فرماندهی میدانی و یادگار 8سال دفاع مقدس دانست و سرهنگ محمد  خوش قلب را به عنوان فرمانده جدید منطقه پدافند هوایی جنوب شرق معرفی کردند.