امیر «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع کارکنان ستاد این نیرو گفت: به فضل خداوند و به نمایندگی از کارکنان نیروی زمینی حامل سلام شما به ولی امر مسلمین بودم؛ ایشان مطالب بسیار ارزشمند و گران‌سنگی فرمودند، بنده خداوند را شاکرم که نیروی زمینی ارتش در ذهن نورانی ایشان جایگاه ویژه‌ای دارد.

فرمانده نیروی زمینی افزود: بنده هیچ ادعایی ندارم که از فرماندهان قبلی بهتر هستم، بلکه شاگرد آن عزیزان بوده‌ام. از محضر امیر محمدی‌فر، امیر دادرس و امیر پوردستان مطالب زیادی آموخته‌ام، ولی تصمیم دارم گام‌های بلندتری بردارم و بهترین مطالبی که از این عزیزان آموخته‌ام را اجرا کنم، جایگاه ما به میزانی است که بتوانیم رضایت فرمانده معظم کل قوا را فراهم آوریم و مهم این است که رفتار ما در چارچوب منویات ولی امر مسلمین باشد و تلاش باید بر این معطوف شود که اوامر ایشان به بهترین نحو اجرا شود.

حیدری اظهار کرد: برنامه‌ای در ۵ حوزه شامل نیروی انسانی، ساختار سازمان نیروی زمینی، تجهیزات و تسلیحات، راهبردها و روش‌ها و اماکن و تاسیسات محضر فرمانده کل قوا ارائه کردیم که در تمامی این برنامه‌ها، محور و اساس اوامر ایشان است.

او گفت: فرمانده معظم کل قوا دو دستور صریح برای بهبود معیشت کارکنان و ارتقاء توان رزمی بیان فرمودند که بر این اساس ماموریت اول بنده بهبود وضعیت معیشت کارکنان خواهد بود؛ چراکه روحیه بسیار مهم است و از ابزار و تجهیزات بدون روحیه نمی‌توان به خوبی استفاده کرد.

فرمانده نیروی زمینی خاطرنشان کرد: حفظ کرامت و حرمت انسان‌ها بخشی از معیشت است، باید امکانات موجود به خوبی بین همه تقسیم شود و این‌طور نباشد که فقط عده‌ای از آن استفاده کنند. نگاه ما در نیروی زمینی، نگاه عدالت محور است. هرکس احساس کرد عدالت نسبت به او رعایت نشده است، این حق را به او می‌دهم به هر شکل ممکن پیامش را به گوش من برساند و قول می‌دهم بررسی کنم و اگر حقی داشت، به او بازگردانم.

او با توصیه کارکنان نیروی زمینی به برخورد خوب با مراجعه‌کنندگان به ستاد نیروی زمینی گفت: حفط کرامت انسانی از بدیهی‌ترین رفتارهای انسانی است و کارکنان ستاد نیرو باید همواره حرمت مراجعین را حفظ کنند، حتی اگر حق هم با آنان نبود با خوشرویی و احترام با آن‌ها برخورد کنند و تاجایی که امکان دارد مشکل آن ها را حل کند.

امیر حیدری خطاب به فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی تاکید کرد: فرماندهان موظف‌اند مشکلات کارکنان را در یگان مربوطه حل و فصل کنند و تا جایی که امکان دارد از ارجاع آن‌ها به ستاد نیرو خودداری کنند.