پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- کانالی که توسط یک آقازاده فتنه گر راه اندازی شده با هدف انحراف در مسیر مبارزه با فساد اقتصادی و کشف ابعاد مخوف شبکه موساد فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، بررسی های نهادهای مستقل نشان می دهد مهمترین هدف از راه اندازی و ادامه کار کانال امدنیوز تخریب سازمان اطلاعات سپاه و خصوصا رییس سازمان اطلاعات سپاه حجت الاسلام والمسلمین طائب است.

تحلیل محتوا و اخبار تحریریه کانال آمدنیوز نشان می دهد خط آمدنیوز، تخریب سازمان اطلاعات سپاه را به طور جدی دنبال کرده اند.

حال اگر از اخبار، اطلاعات و ارزیابی های کارشناسی را کنار بگذاریم می توان این سوال را به طور روشن مطرح ساخت که آیا بین این حملات  و  ضربات سهمگین سازمان اطلاعات سپاه به شبکه موساد در کشور در ماههای اخیر ارتباطی وجود دارد؟

جنجال علیه اطلاعات سپاه، برای نجات چه شبکه یا افرادی است؟ 

چندتوصیه به سازمان اطلاعات سپاه:

اطلاعات سپاه نباید در بازی شبکه امنیتی گرداننده آمدنیوز قراربگیرد و از مسیر اصلی خود که قلع و قمع شبکه های نفوذی موساد و مفسدین اقتصادی هست کوتاه بیاید.

بنظرمی رسد  قبای دزد لای درگیر کرده است و می خواهند با جنجال از طریق کانال های تلگرامی مانند امدنیوز، از دست توانای اطلاعات سپاه فرارکنند و نباید فرصت چنین کاری را به انها داد.