"داود محمدی" رئیس کمیسیون اصل نود با اشاره به ارسال نامه‌ای از سوی کمیسیون متبوع خود به دیوان محاسبات اظهار داشت: هفته گذشته دومین نامه‌ برای دریافت آخرین گزارش پیگیری‌ حقوق‌های نجومی به دیوان محاسبات ارسال شد.

نماینده مردم قزوین تصریح کرد: البته دیوان محاسبات شفاها به ما اعلام کرده که در حال جمع‌بندی این مسئله هستند اما تاکنون به صورت کتبی و رسمی پاسخی به ما نداده‌اند.

وی بیان داشت: مسئولان دیوان محاسبات به ما اعلام کرده‌اند که گزارش جامعی از میزان ارقام دریافتی و مقدار برگشت آنها به خزانه و دستگاه‌های مختلف در دست تدوین دارند.

محمدی همچنین با اشاره به عملکرد کمیسیون اصل نود طی مدت زمان آغاز دور دهم مجلس تاکنون گفت: این کمیسیون طی دور نهم مجلس و در مدت چهار سال تنها 5 گزارش در صحن علنی قرائت کرد اما ما طی گذشت شش ماه از آغاز دور دهم مجلس تاکنون دو گزارش حقوق‌های دریافتی و مسکن مهر در خانه ملت قرائت شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل نود در حدود یک ماه و نیم گذشته به دلیل بررسی برنامه ششم توسعه نتوانست جلسات خود را برگزار کند که مطمئنا بعد از پایان تعطیلات روند بررسی پرونده‌ها را آغاز می‌کند.