حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی درباره تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب، محور وحدت همه نیروهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه تشکیل جبهه به این معنی است که اعضای جبهه صرف نظر از نوع نگاهشان نسبت به غایتی که دارند وحدت و اشتراک نظر داشته باشند، گفت: پذیرش دستورات مقام معظم رهبری، التزام به قانون اساسی، الزامات انقلاب از جمله اشتراکات اعضای این جبهه است.

نماینده مردم کنگاور در مجلس درباره اهداف تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: رفتار واحد، حمایت از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت فقیه و همچنین تقویت انقلاب اسلامی از جمله اهداف تشکیل این جبهه است.

سلیمانی در همین زمینه، افزود:  این جبهه مردمی آمده تا توده مردم را به صحنه بیاورد و سخنگوی مردم باشد که این مهمترین دلیل برای موفقیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه فراجناحی بودن مهمترین ویژگی‌ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است، گفت: اعضای این جبهه با وحدت، انسجام و همدلی در کنار هم جمع شده‌اند تا با یک رویکرد جهادی گره از مشکلات مردم و معضلات کشور باز کنند.