مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر یکشنبه با حضور شخصیت های لشگری و کشوری، خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، جمعی از اعضای هیئت دولت، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، روحانیون و شخصیت های سیاسی در این مراسم حضور داشتند.

حضور شخصیت های کشوری و لشگری در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

اعضای خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان مقدس امام راحل نیز در مراسم گرامیداشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشتند.

حجت الاسلام ناطق نوری که سخنران ویژه این مراسم بود از نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیشبرد نهضت اسلامی تجلیل کرد.

جمعی از مردم و بسیجیان شهرستان های استان تهران نیز همزمان با هفتمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، خود را به حرم مطهر بنیانگذار فقیدجمهوری اسلامی ایران رسانده تا وحدت و همدلی خود را به معرض نمایش بگذارند.

حضور شخصیت ها و گروه های مختلف سیاسی در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، به صحنه وحدت و همدلی ملت ایران تبدیل شد، مردمی که با تمام وجود ندای همدلی و اتحاد سر دادند.

حضور جمعیتی که نماد وحدت و همدلی شد

صحن و مناطق اطراف حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران مملو از جمعیتی بود که با حضور خود اعلام کردند که امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز دارد.

شرکت مترو نیز در ساعات منتهی به برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، خدمات خود را به صورت رایگان به علاقه مندان به حضور در این مراسم ارائه کرد.

اتوبوسرانی و نهادهای خدماتی و امدادی نیز برای برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تلاش فراوانی را انجام دادند.