فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد: در حمله جنگنده های ارتش عراق به مواضع تروریست های داعش  در شهرهای راوه، قائم و اطراف حدیثه در غرب انبار، شماری از سرکرده های بارز این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

این مرکز فرماندهی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تیم اطلاعاتی وزارت کشور با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک و نیروی هوایی ارتش عراق، حملات دقیقی به مخفیگاه ها و انبار تسلیحاتی تروریست های داعش در شهر قائم، راوه و اطراف حدیثه داشتند.

در این بیانیه آمده است: در حمله جنگنده های ارتش به یک موضع تاکتیکی تروریست های داعش نزدیک حدیثه که مقر عوامل انتحاری نیز بوده است، 9 تروریست که از کشورهای آسیایی بودند، به هلاکت رسیدند. " ابو دعاء جزراوی"، مسئول این عوامل انتحاری، نیز در میان کشته‌شدگان است.

نیروی هوایی ارتش عراق با هدف قرار دادن محله شیشان در شهر راوه، 20 تروریست داعشی از جمله یکی از سرکرده های آن ملقب به " ابو طلحه اوزبکستانی" را به هلاکت رساند و تلاش تروریست ها برای ارسال نیروهای انتحاری خود را به این شهر ناکام گذاشت. همچنین شماری تسلیحات و کمربندهای انفجاری و بمب منهدم شد.

بر اساس این بیانیه، کارگاه بمب‌سازی تروریست های داعش در منطقه تی وان در شهر قائم هدف قرار گرفته شد که به کشته شدن 8 تروریست از جمله 3 سرکرده به نام های " مراد صباح، عواد فاعوری و ابو سلیمان عراق" منجر شد.

در این حملات همچنین یک انبار تسلیحاتی و مهماتی تروریست ها در منطقه کربله در شهر قائم منهدم شد و 15 تروریست از جمله "ابو عزائم"، مسئول این انبار تسلیحاتی به هلاکت رسیدند.

همچنین یک انبار تسلیحاتی دیگر در منطقه کربله منهدم شد که باعث کشته شدن 11 تروریست و زخمی شدن 4 نفر شد. از جمله عناصری که در این حملات به هلاکت رسیدند " ابو عمر حسان بشیر" یکی از سرکرده های داعش و " ابو احمد شمری" مسئول عاملان انتحاری در این منطقه بودند.