احمد امیرآبادی فراهانی جمعه شب در نشست سیاسی بصیرت در مسجد امام رضا(ع) پردیسان قم افزود: سلامت انتخابات در کشورمان در برهه های گوناگون و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری کاملا مشخص شده است، اما فتنه گران اجازه ندادند از حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رأی در سال 88 ، بهره مندی لازم در سطح جهانی صورت بپذیرد. 
وی با بیان اینکه فتنه سال 88 خسارت های بسیاری برای کشورمان به همراه آورد و ظلم بزرگی به این ملت و مملکت بود، اظهار داشت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه های فراوانی برای ضربه زدن به نظام اسلامی به راه انداخته و منتظر چنین فرصتی بودند تا به درون کشور رخنه کرده و ضربه بزنند. 
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه جریان فتنه اختلاف دو کاندیدا نبود و به طور قطع مساله براندازی نظام از سوی غربی ها مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با تجربه برخی کشورها می خواستند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند، اما سیل خروشان مردم در نهم دی ماه، تمامی توطئه ها و فتنه های دشمنان را از میان برداشت. 
وی ایجاد تلاطم در پایتخت سیاسی و اقتصادی کشورمان در حالی که با حمایت ها و هدایت های رهبر انقلاب اقدامات خوبی در دولت نهم در کشور انجام شده بود، بسیار مخرب عنوان کرد و افزود: جریان فتنه در کشورمان باعث چالش هایی در سطح بین الملل نیز شد و پس از آن بود که آمریکایی ها با همراهی غرب تحریم های گسترده ای علیه ایران اسلامی را آغاز کردند. 
امیرآبادی تصریح کرد: کسانی که در جریان فتنه شعار «نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران» سر داده بودند، هنگامی که داعش در نزدیکی مرزهای ایران قرار گرفته بود، کجا بودند که از ایران دفاع کنند، اما همان جوان های مومن و متعهد که در فتنه 88 از عوامل فتنه کتک خورده بودند، در برابر گروه های تروریستی ایستاده و شهید شدند. 
وی با بیان اینکه امروز هم دشمنان دست از سر ملت ایران برنداشته و برنخواهد داشت، حمایت های مالی و اطلاعاتی آمریکایی ها از جریان فتنه را مورد توجه قرار داد و گفت: کسانی که امروز به دنبال ارتباط و مذاکره با آمریکایی ها هستند بدانند که ملت ایران از آمریکا بیزار است و هیچ کشوری در منطقه از آمریکایی ها جز آتش افروزی و حمایت از تروریست ها چیزی ندیده است. 
نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها فقط به دنبال منافع خود و رژیم صهیونیستی بوده و به هیچ کدام از پیمان ها و معاهداتشان پایبند نیستند، اظهار داشت: ما به هیچ عنوان نباید به آمریکایی های اعتماد کنیم، چنانچه در برجام آنها به بسیای از تعهدات خود عمل نکردند، اما جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهداتش عمل کرده است.