بهرام بیرانوند نماینده بروجرد در مجلس نهم  « 9 دی» را  سالروز شکست غرب‌گرایان دانست و اظهار داشت: مستکبر بزرگ آمریکا سال‌ها در پی ضربه زدن به اسلام و انقلاب بوده و هست، تمامی کید خود و عوامل را به کار گرفت تا مانع پیشرفت انقلاب شود.

وی افزود: جنگ نیابتی صدام، گروه‌های تجزیه‌طلب، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و در نهایت تلاش برای براندازی به شیوه انقلاب‌های رنگی آن هم در بستر یک انتخابات رقابتی و هیجانی، از مواردی است که برای برخورد با انقلاب ایران به کار گرفته شد.

بیرانوند تصریح کرد: برای پیشبرد انقلاب رنگی یا کودتای غرب‌گرایان، افراد زیادی به اشکال مختلف مورد آموزش قرار گرفته و آماده اقدام شدند، هاشمی‌رفسنجانی قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری نامه بدون سلام و خداحافظی نوشت و تهدید کرد، عفت مرعشی حین انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 دستور حمله به خیابان را صادر کرد، دیگر خیانتکاران آماده اعلام رمز عملیات براندازی شدند، البته حساب مردم از توطئه‌گران جداست.

نماینده بروجرد در مجلس نهم تأکید کرد: نتیجه انتخابات 88 اعلام شد، اعتراض شکست‌خوردگان انتخابات و بی‌منطق شروع شد، بدون ارائه دلیل گفتند تقلب شده است، معلوم شد رمز شروع اعتراضات کلمه «تقلب» است، معلوم نشد کروبی که رأی او کمتر از آرای باطله بود، چرا پاشنه ور کشید؟

وی اضافه کرد: موسوی و کروبی عمله بی‌جیره و مواجب کودتا و انقلاب رنگی شدند و کار از دستشان در رفت، امثال خاتمی بر آتش فتنه هیزم شدند و فتنه زبانه کشید، در آتش فتنه مسجد سوخت، به اعتماد مردم خیانت شد، توسط غرب‌گرایان حرمت امام شکسته شد، به عزاداران حسینی و محرم اهانت شد و توسط کودتاگران به نفع اسراییل شعار داده شد؛ حدود 7 ماه کشور در لبه پرتگاه قرار گرفت و دشمن به ایجاد شکاف بین مردم امیدوارتر شد، در نهایت در حرکتی خودجوش در روز نهم دی ماه 88 همه آمدند و بساط وطن‌فروشان خائن را بهم ریخته و ید واحده امت را به نمایش گذاشتند.

بیرانوند در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً تاریخ و حافظه این ملت خیانت خائنین و ایستادگی در مقابل رهبری در پاسداشت رأی و اختیار مردم را فراموش نخواهند کرد، بزرگداشت یوم‌الله نهم دی پاسداشت حق انتخاب و اختیار جامعه در سایه احکام اسلام عزیز است، این روز را گرامی می‌داریم.