محمد کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره  رویکرد دولت یازدهم در چهار سال گذشته نسبت به حل مشکلات مردم بخصوص در حیطه اقتصادی اظهار کرد: بدون شک در ابتدا این موضوع وجود دارد که دولت یازدهم باید دربحث تبیین و تقویت تیم اقتصادی خود حتی در این مدت باقیمانده وارد عمل شود.
 
وی افزود: یکی از ضعف های ما این است که متأسفانه اقتصاد در کشور ما دارای زیرساختهای لازم نیست که این موضوع به دلیل عدم وجود  افراد قوی و قدرتمند در عرصه های اقتصادی مشکلات دیگری را نیز برایمان به همراه داشته است.
 
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: نحوه برنامه ریزی و استفاده از منابع و مصارف باید به گونه ای مدیریت شود که درجهت حمایت از صادرکنندگان باشد و دولت باید در این راستا اقدامات مناسبی را با اتخاذ یک برنامه ریزی مشخص انجام دهد.
 
دلخوش با انتقاد از تعطیلی بسیاری از واحد‌های تولیدی گفت: دولت یازدهم باید با ارائه تسهیلات در جهت فعال کردن واحدهای تولیدی وارد عمل شود وگرنه ادامه رویه فعلی بدون شک مشکلات بسیاری را برای کشور و مردم در پی خواهد داشت.
 
وی با اشاره به اینکه مشکل اساسی مردم ما اشتغال است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید با تصویب قوانین کارگشا دولت را به این موضوع وادار کند که مشکلات مردم را بخصوص درحیطه اشتغال حل کند.
 
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان تاکید کرد: اگر ما بتوانیم در حیطه حل مشکلات اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اقدامات لازم و بجایی را انجام دهیم بدون شک رونق اقتصادی نیز درکشورمان حاکم خواهد شد و بسیاری از دغدغه های مردم حل می شود.