محمدامین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور صبح امروز در همایش معاونان سیاسی استانداری‌های سراسر کشور، با اشاره به اهداف این همایش، اظهار داشت: تبادل تجربیات و تحلیل مسائل مهم کشور و استان‌ها و تبیین و توضیح برنامه‌های جدید دولت از اهداف این همایش است.

وی با اشاره به اینکه معاونان سیاسی باید همواره به تبیین مسائل و تشریح سیاست‌های دولت بپردازند، گفت: برخی تلاش می‌کنند با کمک رسانه‌ها مطالب و مسائل نادرستی را نسبت به دولت به جامعه القاء کنند.

وی بحث مدیران دو تابعیتی، حقوق‌های نجومی و لغو برنامه‌ها و سخنرانی‌های 16 آذر را از این نمونه دانست و یادآور شد: تنها یک مدیر دو تابعیتی در بدنه دولت وجود دارد و در بحث حقوق‌های نجومی شاهد این مسئله در بخش‌های اقتصادی بودیم که قرار شد به بیت‌المال برگردد و حتی یک نمونه مدیر سیاسی نداشتیم که چنین حقوق‌هایی را دریافت کند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور خاطرنشان کرد: القاء می‌کنند برنامه‌ها و سخنرانی‌های 16 آذر لغو شده، در حالی که در شانزده آذر امسال با وجود افزایش برنامه‌ها، شاهد کاهش برنامه‌های لغو شده بودیم و تنها سه برنامه لغو شد که این برنامه‌ها اساسا مجوز نداشتند و به شکلی نادرست اطلاع‌رسانی شد.

وی اضافه کرد: در شرایطی که بستر برای فعالیت منتقدان فراهم است، برخی تلاش می‌کنند به گونه‌ای القاء کنند که فضا برای فعالیت منتقدان فراهم نیست.