سردار عبدالله عراقی با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت اظهار کرد: جبهه مقاومت در تلاش است که موصل را به رقه وصل کند تا ارتباط داعش در عراق و سوریه قطع شود. 

وی با بیان اینکه ان‌شاءلله به‌ زودی خبرهای خوبی از موصل و آزادسازی این شهر استراتژیک خواهید شنید، گفت: با روحیه بسیجی حاکم در عراق، داعش در این کشور مضمحل شده و به فضل خداوند پیروزی نصیب جبهه حق خواهد شد.

عراقی ادامه داد: جبهه داعش و النصره یک جبهه باطل است و طبق وعده الهی مبنی بر اینکه در رویارویی جبهه حق و باطل، بی‌شک جبهه حق پیروز میدان است محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه حضور نیروهای ایرانی در عراق و سوریه کاملاً مستشاری است، افزود: حضور نیروهای ایرانی در سوریه و عراق در راستای سازمان‌دهی، آموزش، مدیریت کمک‌های لازم به نیروهای موجود در این کشورها صورت می‌گیرد. 

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، اصل کار و نبرد علیه داعش و النصره را در دستان مردم سوریه و عراق دانست و گفت: برای پیروزی جبهه حق، تمام کشورهای اسلامی به آن‌ها کمک می‌کنند و جمهوری اسلامی نیز یکی از این کشورهای است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در جبهه باطل نیز دشمنان اسلام و انقلاب واردشده‌اند اما بدانند بی‌شک جبهه حق پیروز میدان خواهد بود.  

عراقی با تأکید بر اینکه حضور پر شور آحاد مردم در مراسم‌های ویژه پاسداشت یاد و خاطره شهدا به‌منظور احترام نسبت به آرمان‌های شهدا و ادامه راه آن‌ها است ابراز کرد: اقشار مختلف مردم همواره پشتیبان انقلاب، ارزش‌ها، شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستند. 

وی تصریح کرد: اگر خانواده‌های شهدا نبودند، در کشور ما نیز به‌مانند کشوهای همسایه امنیتی وجود نداشت و هر لحظه باید منتظر یک انفجار و از دست دادن عزیزی بودیم. 

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور، مرهون حضور مدافعان حرم در جبهه‌های نبرد علیه باطل است که از خود گذشتند تا ما در کشور خود در آسایش و امنیت به سر ببریم.