محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری آیین‌نامه‌ای با اشاره به تصویب قانون تمدید 10 ساله تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران در سنای آمریکا و نقض صریح برجام، اظهار داشت: طبق گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس، برجام پیش از این در 11 مورد نقض شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه طبق گفته‌های امروز آقای رئیس‌‎جمهور با تصویب قانون داماتو برجام مجدداً نقض شده است، لذا ضرورت دارد بند 3 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی برای اقدام متقابل و متناسب در راستای اجرای برجام عملیاتی شود و دولت اجرای مصوبه مجلس برای غنی‌سازی 190 هزار سو را در دستور کار خود قرار دهد، در حال حاضر چند سالی است که کشور معطل شده است، لذا تقاضا داریم هر چه سریع تر قانون مصوب مجلس اجرایی شود.

نماینده طرقبه و چناران در مجلس در ادامه با اشاره به برخی اظهارنظرها در زمینه حساب‌های قوه قضاییه، توضیح داد: بنده اسناد مربوط به این موضوع را از نزدیک دیده‌ام، حساب‌ها به میزان 1000 میلیارد تومان «به نام قوه قضاییه» است، من تعجب می‌کنم برخی با انگیزه‌های سیاسی رئیس قوه قضاییه را متهم می‌کنند، بحث ما با شخص نیست، اگر انتقاد باشد بنده جزء جلوداران انتقاد هستم، اما نباید از تریبون مجلس شورای اسلامی دروغی به روسای یکی از قوا نسبت داده شود، نباید حرف یک شبکه ضد انقلاب خارجی را در داخل کشور آن هم در خانه ملت بازگو کنند.

دهقان تأکید کرد: همه باید در چارچوب قانون حرکت کنیم و نباید در داخل کشور به ابهامات زشتی که ضدانقلاب در خارج از کشور درست می‌کند، بپردازیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده هفته پیش از دولت سوال کردم، متأسفانه تا الان یک ریال بودجه عمرانی به استان خراسان رضوی پرداخت نشده است، واقعاً دولت مشخص کند وقتی بودجه را تصویب می‌کنیم چه اتفاقی می‌افتد.