محمد محمدرضایی رئیس ستاد اقوام ایرانی حسن روحانی در سال 92اظهار داشت: ما همچنان که قبلاً نیز به شما خبر دادیم، پیشنهاد داده‌ایم که اقای شمخانی (دبیر شورای عالی امنیت ملی) برای انتخابات سال 96 مقابل روحانی به رقابت بپردازد.

وی افزود: در حال بررسی شرایط هستیم و منتظریم که ببینیم آقای شمخانی به این پیشنهاد ما چراغ سبز نشان می‌دهد یا خیر.

این نماینده مجلس ششم در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چه افرادی می‌توانند از بین اصلاح‌طلبان در سال 96 کاندیدا شوند، گفت: آقای پزشکیان از بین اصلاح‌طلبان ظرفیت خوبی برای کاندیداتوری در سال 96 دارد، اما باید دید آیا وی به کاندیداتوری تمایل دارد یا خیر.

محمدرضایی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به دو دسته دولت‌طلب و اصلاح‌طلبان میانه در شرایط فعلی تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: دولت‌طلبان جبهه اصلاحات تمایل به حمایت از روحانی دارند، اما اصلاح‌طلبان میانه که به‌دنبال آرمان‌های خود هستند دیدگاه دیگری دارند.

وی در مورد ادعای آزادی بیان و مطبوعات توسط رئیس‌جمهور و پاسخ رئیس‌ قوه قضائیه نیز اظهار کرد: این اظهر من الشمس است که اقای روحانی در ظاهر یک چیزی می‌گوید اما در باطن به‌گونه دیگری رفتار می‌کند، بنابراین این چیزی نیست که آقای آملی لاریجانی آن را کشف کرده باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: آقای روحانی دم از آزادی فضای مجازی می‌زند اما در استان‌ها تیم‌های سایبری با پروفایل‌های جعلی درست شده‌اند و به ترور شخصیتی و تهدید منتقدان می‌پردازند.

محمدرضایی ادامه داد:‌ ما ردیابی کرده‌ایم که مدیرکل روابط عمومی یک استانی با پروفایل جعلی یکی از منتقدان دولت آقای روحانی را به باد تخریب و تهدید گرفته است، به عبارتی برخی از مسئولان دولتی چراغ خاموش منتقدان را تهدید می‌کنند.