سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر این که این جبهه برای انتخابات شوراهای اسلامی فعال شده است گفت: ستادی به ریاست اسدالله بادامچیان تشکیل شده است.

کمال سجادی  افزود:تلاش اصولگرایان این است که برای انتخابات ریاست جمهوری به وحدت برسند و ما نمی خواهیم تجربه گذشته تکرار شود.
وی تصریح کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات ریاست جمهوری 96 نیز فعال می شود.
وی یادآور شد: 18 حزب و تشکل سیاسی زیرمجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری هستند و فعالیت های آن فصلی و فقط در زمان انتخابات نیست.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین اظهار داشت: ما در طول سال جلسات شورای مرکزی و هیات رییسه را برگزار می کنیم و در همه زمینه ها فعال هستیم.
سجادی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری آینده به وحدت می رسند، گفت: هر انتخاباتی درس های خود را دارد، ما درس های گرانبهایی از انتخابات ریاست جمهوری 92 و مجلس دهم گرفتیم.
وی افزود: هر زمان ائتلاف و همگرایی وجود داشته است ما نتایج خوبی گرفته ایم و هر وقت نبوده ما نتیجه را واگذار کرده ایم.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: در این راستا جامعه روحانیت مبارز کارهایی را آغاز کرده و ما امیدواریم که در این راستا به وحدت برسیم.
سجادی ادامه داد: انتخاب آقای روحانی بستگی به این موضوع دارد که در عمر باقیمانده دولت یازدهم چگونه عمل می کند و این که در ادامه به مطالبات مردم چه پاسخی می دهد.
وی گفت: اگر آقای روحانی به مطالبات مردم پاسخ مناسب بدهند وجهه مثبتی خواهد داشت، ما با هیچ نامزدی مخالفتی نداریم و حتما از یک نامزد واحد حمایت خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار می شود.