جلال خالقی مسئول بسیج دانشکده رسانه خبرگزاری فارس، در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به برگزاری انتخابات آمریکا، گفت: نکته مهمی که اتفاقات ساعات گذشته داشت درسی است که اصحاب فتنه 88 و طلبکاران امروز باید از حامی خود یعنی کلینتون بیاموزند، همان فردی که آن زمان آنان را تشویق و حمایت به آتش افروزی می‌کرد ولی امروز با همه تلاش، مهندسی و تدلیس سیستماتیکی که برای پیروزی وی صورت گرفته بود، شکست را پذیرفت تا آنچه روزی با سر پنجه‌های ایرانی خویش بر سر ملت ما آورده بود، در کشور خودش تکرار نشود.

وی افزود: این انتخاب مردم آمریکا بوده دلایل مختلفی هم داشته که بخشی از آنها در سخنان رهبر معظم انقلاب بیان شد و این روزها نیز بارها در رسانه های مختلف جهان مورد اشاره قرار گرفته است.

این فعال دانشجویی بیان کرد: آنچه برای من به عنوان یک شهروند ایرانی مسئله است، این حقیقت است که امروز شکست خورده‌تر از هیلاری کلینتون، آن غربگراهایی هستند که چهار سال همه چیز کشور ما را به مذاکرات توهمی خودشون با غرب گرده زدند و در آخر هم باغبان درختان سیب و گلابی باغ برجام شدند.

خالقی با اشاره به تاثیرات بعدی انتخابات امروز تصریح کرد: جا دارد تشکر کنم از آنانی که با رای خود مسبب رهایی ملت ما نیز از شاید بتوان گفت بی کفایت‌ترین دولت پس از انقلاب شدند و چهارساله بودن دولت پیرمردان امنیتی را قطعیت بیشتری بخشیدند.

وی در پایان با ابراز تاسف گفت: اما حال که آفتاب برجام نیامده غروب کرد، جواب سیمان هایی که در قلب تاسیسات هسته ای ما ریخته شد را چه کسی خواهد داد، معوقه ها را که خواهد داد.