ابوالقاسم رئوفیان عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی با اشاره به برنامه‌های جبهه ایستادگی برای انتخابات اظهار داشت: ما گزینه‌هایی را مدنظر داریم اما هنوز هیچ گزینه‌ای به صورت نهایی در شورای عالی جبهه ایستادگی مشخص نشده است اما در حال حاضر درباره شاخص ها و ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده بحث و بررسی می‌کنیم.

 

رئوفیان با اشاره به مشخص شدن 6 شاخص اصلی و 30 زیرمجموعه این شاخص‌ها تصریح کرد: افرادی را که در گذشته برای ریاست جمهوری مطرح بودند و در حال حاضر نیز مطرح هستند برای کاندیداتوری بررسی می‌کنیم.

 

* معرفی نامزد جبهه ایستادگی در بهمن ماه

 

این فعال سیاسی از معرفی نامزد جبهه ایستادگی تا بهمن ماه خبر داد و گفت: جامعه روحانیت مبارز قابلیت این را دارد که به عنوان محور جبهه بزرگ اصولگرایان مورد رجوع باشد.

 

وی از دیدار امروز خود با آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت به منظور بررسی مسائل انتخاباتی خبر داد و گفت: شورای مرکزی ما در آینده با آیت‌الله موحدی کرمانی، لاریجانی و هاشمی‌رفسنجانی دیدار خواهد داشت.

 

*پیشنهادات شورای عالی ایستادگی برای بررسی به جامعه روحانیت فرستاده می‌شود

 

رئوفیان همچنین خاطرنشان کرد:‌ هفته آینده شاخص‌های خود برای کاندیدای ریاست جمهوری را جمع‌بندی و در شورای عالی مطرح می‌کنیم و پیشنهادات شورای عالی ایستادگی برای بررسی به جامعه روحانیت فرستاده می‌شود.