دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی گفت: به اعتقاد ما استعفای اجباری وزیر آموزش و پرورش برای جلوگیری از عمومی‌شدن رسوایی فساد 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان در صحن علنی مجلس و در پیشگاه افکار عمومی صورت گرفت.

 

مهدی کیانی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به استعفای وزیر آموزش وپرورش، گفت: استعفای فانی یک فرار رو به جلو بود تا جلوی استیضاح وی در مجلس شورای اسلامی گرفته شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به رصد ما آقای فانی کارنامه جالب و قابل توجهی در وزارت آموزش و پروش نداشته است ولی اینکه در این زمان باقی مانده دولت دست به چنین تغییراتی بزند جای سوال دارد.

 

کیانی تاکید کرد: به اعتقاد ما استعفای اجباری وزیر آموزش و پرورش برای جلوگیری از عمومی‌شدن رسوایی فساد 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان در صحن علنی مجلس و در پیشگاه افکار عمومی صورت گرفت.

 

این فعال دانشجویی یادآور شد: چرا مسئولین به جای پاسخگویی به نمایندگان این ملت و مردم از جایگاهشان فرار می‌کنند؟ آیا سفارش رهبری انقلاب را فراموش کرده اند که فرمودند: مسئول در جمهوری اسلامی عملکرد خودش را به طور واضح در اختیار مردم قرار بدهد.

 

وی در خاتمه گفت: مطالبه مجموعه‌های دانشجویی از وزارت خانه‌ها این است که عملکرد خودشان را به مردم نشان دهند تا در قضاوت افکار عمومی قرار گیرد.