سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز(سه شنبه 4 آبان ماه) در همایش فصلی مدیران ارشد وزارت دفاع، طی سخنانی گفت: در برنامه چهار ساله این وزارتخانه به آمایش صنایع دفاعی توجه جدی شده است که بر همین مبنا واحدهای اجرایی همه سازمان های صنعتی خود را از شهرها منتقل کردیم و تلاش شد به سمت قطب صنعتی و فناورانه حرکت کنیم تا از موازی کاری‌ها خودداری شود.

 

وی با اشاره به اینکه در به‌روزسازی و نوسازی صنایع توفیقات خوبی داشته ایم، گفت: صنایع دفاعی را به شبکه گسترده در سطح ملی تبدیل کرده ایم و ظرفیت بخش‌های صنعتی را تا ده برابر افزایش داده ایم.

 

وزیر دفاع تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های ما این بود که منطق درستی بر اداره وزارت دفاع حاکم شود و هم اکنون سازمان‌ها بر مبنای ارکان شان هدایت می‌شوند.

 

سردار دهقان افزود: حل مسائل با نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های وزارت دفاع در دولت تدبیر و امید بوده است و پاسخگویی به نیروهای مسلح به علت اینکه مطالبه‌گری‌شان همیشه رو به افزایش است، بسیار سخت است اما با این وجود تعهدات‌مان را به نیروهای مسلح جواب دادیم و از برنامه جلو هستیم.

 

وی همچنین اظهار داشت: در سطح ملی هم با وجود برخی مخالفت ها در بحث ستاد بحران و آتش سوزی ها ورود کردیم و در توافق با سازمان مدیریت، محیط زیست و وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد شیلات، سازمان جنگل ها و محیط زیست را تجهیز کنیم که تا پایان امسال این برنامه محقق می شود.

 

سردار دهقان افزود: امروز قادریم در بخش ریلی، حمل و نقل عمومی، هوایی و نفت و گاز ماموریت و مسئولیت بپذیریم.