پرویز سروری، قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور در همایش روز ملی روستا گفت: متاسفانه دولت برای حل مشکلات کشور گفتار درمانی کرده و مشکلات بزرگی مثل اشتغال و اقتصاد را در کلام درمان می کند.

وی افزود: آقای رئیس جمهور برای ملت بهشتی از کلام و گفتار درست کرده که نمی توان در واقعیت چیزی از این بهشت را احساس کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دولت یازدهم باید اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبری را برای برون رفت از مشکلات موجود به کار بندد ادامه داد: تنها با رونق اقتصاد مقاومتی می توان زمینه ای برای تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال را فراهم نمود.

سروری با بیان اینکه مشکل اصلی در جامعه اشتغال آقایان است که باید بار زندگی را به دوش بگیرند، ادامه داد: اشتغال زنان تحصیل کرده در جامعه به منظور کمک به اقتصاد خانواده و پر کردن خلاء های مالی موجود در اقتصاد خانواده است اما ساختار عقلی مسئولیت تامین خانواده را بر عهده مرد قرار داده است.

نماینده اسبق مجلس گفت: وقتی شاهد بیکاری جوانان در کشور هستیم تردیدی نیست که بنیان خانواده ها تضعیف شده و یا هیچ بانویی حاضر به ازدواج با مردی که نه شغلی دارد و نه درآمدی، نمی شود پس باید ضمن رفع بیکاری زنان و مردان تحصیل کرده، اولویت را به مردان داد تا هم بنیان خانواده ها تحکیم شده و هم از روند رو به رشد طلاق زوجین جلوگیری کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: اینگونه اظهارات آقای رئیس جمهور برای ایجاد پایگاه رای برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است و دردی از جامعه نمی کاهد.

سروری خاطرنشان کرد: اگر مشکل اشتغال در کشور برطرف شود هم خانم ها و هم آقایان از آن منتفع خواهند شد اما نباید برای رفع این مشکل خط کشی غلط انجام داده و اولویت بندی ها را جابه جا کنیم.