سید حمیدرضا کاظمی گفت: مجمع نمایندگان استان لرستان پس از دیدن فیلم تئاتری که با محتوای توهین به شهدا در استان لرستان به نمایش درآمده بود نامه ای به وزارت ارشاد نوشتند و خواستار برخورد با افراد مسئول در این زمینه شدند.

نماینده مردم لرستان با تأکید بر اینکه وزارت ارشاد باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشد، اظهار داشت: مدیر کل ارشاد استان از ما درخواست کرد که در مجمع نمایندگان حضور یابد و برای دفاع از خود در این مورد توضیح بدهد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس بیان داشت: بنا به درخواست مدیر کل ارشاد لرستان، وی فردا در مجمع نمایندگان استان حاضر خواهد شد تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه نمایش این تئاتر در استان لرستان حساسیت واعتراض نیروهای ارزشی، علما، روحانیون و رزمندگان جبهه و جنگ را برانگیخت، تصریح کرد: این نمایش اهانت به فرهنگ جبهه وایثار بود.

کاظمی خاطر نشان کرد: متأسفانه درحالی چنین چهره زشتی از دوران دفاع مقدس به نمایش درآمد که محتوای ارائه شده کاملاَ کذب بوده و ما سوژه های بسیار زیبایی از جنگ ودفاع مقدس داریم که به آنها پرداخته نشده است.

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر لرستان پنجم مهرماه هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در استان کلید خورد و در یکی از نمایش‌های آن  تئاتری با عنوان "تمام دختران سرزمین من لیلی نام دارند"  یکم و دوم مهرماه در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به روی صحنه رفت که در آن به ارزش‌های دفاع مقدس و مقام شامخ شهدا توهین شد.