همایش هیئت یاوران ولایت امروز 4 شنبه در ناحیه مقاومت بسیج جماران برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله (ص) و حجت الاسلام فاطمی امین نماینده محترم ولی فقیه در ناحیه جماران و معاونت تربیت و آموزش و مسئولین و مدیران برتر اشراف حوزه ها و پایگاههای تابعه در سطح ناحیه مقاومت بسیج جماران حضور داشتند.
 
حجت الاسلام گواهی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسن (ع)  و یاران باوفایش در کربلا در مورد دلایل شهادت امام حسین ع و بصیرت عاشورایی گفتند : دو چیز عامل اصلی عاشورا بود یکی عامل جهل که حقیقتا امام و اهل بیت را نمیشناختند و وقتی شناختند گریستند و دوم غافل بودن ازامام خود و او را تنها گذاشتند در حالیکه عاشورا تماما بصیرت است.
ایشان اشاره ای به فتنه 88  داشتند و افزودند : بعد از فتنه 88 آمدندگفتند فتنه نبوده و وجود نداشته و بعد از چند سال بیدار شدند و دیگر فایده ای نداشت در صورتیکه در این موارد باید اقدام بهنگام کرد و یاری کردن ولی امر زمان یکی از الزامی ترین کارهاییست که مومن برای ولی فقیه خود باید انجام دهد.
نماینده ولی فقیه در سپاه تهران افزود : مومن را اگر هفتاد بار هم بکشی هیچ تغییری در اعتقاداتش نخواهد داشت و خطراتی که انقلاب را تهدید می کند را باید دفع کند. وقتی که ولی فقیه زمان باشد مومنین باید اعتقادات محکم و راسخی داشته باشند و هیچ تغییری در عقاید و اعتقادات خود ایجاد نکنند و از چیزی نترسند.
 
وی در ادامه افزودند : ایرانی جسارت در کار دارد و همچنین جسارت رهبری و این عزاداری های ملت ایران، کشور را از هر خطری مصون می دارد که البته باید مراقب غفلتها باشیم و اگر غفلت ببار بیاید دشمنان از این غفلت استفاده می کنند و به اهداف خود می رسند. 
 
گواهی اشاره کرد : اقتدار رهبری و این عزاداری ها و توسلات این انقلاب را حفظ می کند و هر کس که در چارچوب ولایت قرار بگیرد می تواند حامی انقلاب باشد.
 
در پایان این همایش از مسئولین و مدیران برتر اشراف حوزه ها و پایگاهها با اهدا لوح تقدیر و جوایز قدردانی شد.