آیت الله کاظم صدیقی در خطبه های امروز نمازجمعه تهران با محکومیت کشتار مردم یمن توسط جنگنده های سعودی گفت: این جنایت در حالی مقابل چشمان مجامع بین المللی حقوق بشر صورت گرفت که رئیس رسوا و رفوزه سازمان ملل بعد از این جنایت را محکوم کرد از آل سعود پول گرفت و حرف خود را پس گرفت. بالاتر از این رسوایی نبود.آیا می شود به اینها امید بست؟!.باید اعتنایی به این مجامع بین اللملی نداشته باشیم و به انها دل خوش نکنیم.

امام جمعه موقت تهران همچنین به دیدار نخبگان کشوری با رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری  توجه ویژه ای به نعمت نخبگان داشتند نشان دادند این توجه شکر نعمت است.

وی ادامه داد: رهبری با برنامه های خود نخبگان را به وجود آوردند و قدر آنها را هم می دانند.

آیت الله صدیقی با تاکید براینکه هم مسئولین و هم نخبگان وظایفی سنگینی به دوش دارند، خاطرنشان کرد: نخبگان سرمایه هستند و سرمایه ها همیشه آفت دارند و باید آنها را هدایت کرد. بنابراین یک مدیریت صحیح باید از این نخبگان استفاده کند.

امام جمعه موقت تهران  در بخشی از سخنان خود بیان کرد: در بحث پیوستن به جامعه جهانی بعضی ها فکر می کنند مگر می شودکسی قدرت بزرگ آمریکا را نادیده بگیرد و خودش زنده بماند؟ اگر حیات انقلابی و باور حسینی و ولایی داشتید شما هم مثل امام می گفتید امریکا باید زیر پا له شود.

وی پیوستن به جامعه جهانی را مطابق با آنچه که خواست غربی ها است را آغازی دوباره برای وابستگی به غرب و بازگشت به دوران قاجار و پهلوی خواند و  تصریح کرد: ملت ایران چون زنده است با دنیای ارتباط دارد اما در دنیا ذوب نمی شود.

امام جمعه موقت تهران  با اشاره به بمباران آل سعود و کشتار 140 نفر از کودکان بی دفاع یمنی گفت: این کشتار عظیم در مقابل چشمان مجامع مدعی حقوق بشری در حالی صورت می گیرد که رئیس رفوزه سازمان ملل ابتدا محکوم می کند و سپس بعد از گرفتن پول از آل سعود حرف خود را پس می گیرد.

آیت الله صدیقی جنایتکاران آل سعود را که بر سرکودکان یمنی بمب فرو ریختند، حرمله زمان خواند و  ادامه داد: امروز ابوسفیان زمان، آمریکای ظالم است که عربستان و اسرائیل کودک کش محصول خباثت شیطان بزرگ و سوفیانی است.

 

وی با اشاره از نقل قولی از آیت الله بهجت بیان داشت: سوفیانی شخص نیست بلکه همین جریان سلطه غرب است.

امام جمعه موقت تهران در پایان اظهار داشت: عزاداری های امسال، ستاد استقبال از امام زمان(عج) بود و مردم اعلام کردند زیر پرچم ولایت ایستاده ایم تا پرچم را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.