محسن رفیقدوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس عصر امروز(یکشنبه) در جمع کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: امام خمینی (ره) وقتی حرکت خود را آغاز کرد فرمود اسلامی کردن ایران، اسلامی کردن جهان و جهانی کردن اسلام برنامه ماست. امام حرکت کرد و با فشار مردم شاه از ایران فرار کرد و انقلاب پیروز شد.

وی افزود: از ۲۴ بهمن سال ۵۷ ضد انقلاب به وجود آمد و کودتاهای بسیاری طراحی شد. عناصر ضد انقلاب ۱۶۳ گروهک علیه نظام ایجاد کردند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

رفیقدوست ادامه داد: درحالی که دو قدرت بزرگ غرب و شرق در دنیا شکل گرفته بود اما در مسئله جنگ علیه ایران با هم متحد شدند.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: بعد از جنگ ما از یازده ملت اسیر و از ۳۴ کشور غنیمت گرفته بودیم. در آغاز جنگ یک خشک مغز در کشور رئیس جمهور شد که عهده دار سپاه نیز بود.

وی گفت: وقتی حرکت خیانت آمیز بنی صدر را دیدیم حرکت خود را آغاز کرده و دستور امام را گوش کردیم. پیروزی های ما از زمانی آغاز شد که بنی صدر رفت. عامل پیروزی ما در جنگ همان عامل پیروزی ما در انقلاب بود.

رفیقدوست ادامه داد: وقتی امام از پاریس دستور راهپیمایی می داد همه حاضر بودند و در جنگ هم همه حضور داشتند. جنگ با فرمان امام و حضور مردم به پیروزی رسید.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس حتی از دادن فشنگ هم به ما دریغ می کردند، گفت: توان بازدارندگی امروز کشور و وجود همه امکانات دفاعی از برکت شهداست.

رفیقدوست گفت: اگر در این چند سال گفتند گزینه نظامی روی میز است دروغ گفتند. ما امروز بزرگترین نیروی زمینی را در سپاه پاسداران داریم که شاید پنج برابر نیروی زمینی آمریکا باشد. اگر بیگانه ای به ما تجاوز کند می‌توانیم ۶ میلیون رزمنده را در میدان جنگ به طور کاملا مسلح آماده کنیم.

وی گفت: امروز سیستم توان موشکی جمهوری اسلامی ایران در اختیار ابر قدرت ها هم نیست.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز انبارهای ما از موشک هایی که می‌تواند تلاویو را هدف قرار دهد پر است. انبوه این موشک ها را از تهران و زنجان و اشنویه برای آمریکایی‌ها به نمایش در آوردیم.

رفیقدوست با تاکید بر اینکه نیروی نظامی ایران روز به روز قدرتمندتر می شود، اظهار کرد: نغمه هایی که ساز می‌شود از روی نادانی است. رمز پیروزی ما در انقلاب، جنگ تحمیلی، سوریه، عراق و یمن تنها تبعیت محض از ولایت فقیه است.