به مناسبت هفته دفاع مقدس مروری خواهیم داشت بر وصیت‌نامه سرداران بزرگ 8 سال دفاع مقدس که در راه دفاع از اسلام و وطن به شهادت رسیدند.

وصیت‌نامه سردار شهید حاج حسین خرازی

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم انی اسئلک ان تملاء قلبی حبا لک و خشیه منک و تصدیقا بکتابک و ایمانا بک و خوفا منک و شوقا الیک یا ذالجلال والاکرام حبب الی لقائک واحبب لقائی واجعل لی فی لقائک الراحه والفرج والکرامه. (دعای ابوحمزه)

 قبلا چند کلمه ای به عنوان وصیت نوشته بودم و فکر می کنم تکمیلی،چند کلمه دیگر باید بنویسم.

خدایا،غلط کردم، استغفرالله، خدایا امان، امان از تاریکی و تنگی و فشار قبر و سئوال نکیر و منکر در روز محشر و قیامت. به فریادم برس، خدایا دلشکسته و مضطرم، صاحب پیروزی و موفقیت، تو را می‌دانم و بس، و برتو توکل دارم. خدایا زتا زمان عملیات، فاصله زیادی نیست، خدایا به قول امام خمینی(تو فرمانده کل قوا هستی) خودت رزمندگانت را پیروزگردان، شر صدام کافر را از سر مسلمین بکن خدایا، از مال دنیا، چیزی جز بدهکاری و گناه ندارم، خدایا، تو خود توبه مرا قبول کن و از فیض عظمای شهادت، نصیب و بهره‌مندم ساز و از تو طلب مغفرت و عفو دارم.

یا واسع المغفره یا من سبقت رحمه عن غضبه

از همسر خوب و ایثارگرم، کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم انشاءالله که مرا می‌بخشی. الحمدالله خداوند لطف و کرم نموده،به سلامتی او را مهدی و یا زهرا اسم بگذار و ازخوراک و طعام حلال و طیب به او بخوران، و او را سرباز و طلبه امام زمان(عج)بار بیاور و تربیت کن که این خود هدیه‌ای است به پیشگاه خداوند باری تعالی و وسیله کاهشی باشد از عذاب قبر و آخرت و قیامت ما ، می‌دانم در امر بیت‌المال امانت‌دار خوبی نبودم و ممکن است زیاده‌روی کرده باشم،خلاصه برایم رد مظالم کنید و آمرزش بخواهید.

 والسلام؛ حسین خرازی