بهروز نعمتی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سؤال که مطلع شدیم اسم شما هم برای سفر به برزیل و بازدید از مسابقات پارالمپیک درآمده بود اما از شرکت در این سفر خودداری کردید، با تائید این موضوع گفت: بنده سبقه‌ای در ورزش دارم و به همین دلیل اینگونه سفرها را مفید نمی‌دانم.

وی دلیل عدم مفید بودن چنین سفرهایی را اینگونه بیان کرد «عزیزان ما در تیم‌های ملی و مجموعه‌های ورزشی ما را با چشم دیگری نگاه می‌کنند؛ شاید اینگونه سفرها نه تنها کمکی به روحیه بچه‌ها (ورزشکاران) نکند، بلکه ممکن است از جهاتی به آنها لطمه هم بزند».

نعمتی همچنین تصریح کرد: این عوامل باعث شد که من به این سفر نرفتم اما این دلیل نمی‌شود که نرفتن من خیلی کار بزرگی باشد، نه؛ عقیده من این است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ادامه داد:‌ بنده خودم این دوران را سپری کرده و تجربه کردم و عقیده من این است که اینگونه سفرها خیلی کمکی به مجموعه‌های ورزشی نمی‌کند.

وی در پاسخ به این مطلب که عدم سفر شما باعث کاهش هزینه‌ها برای کشور شد، خاطرنشان کرد: این هزینه‌های 7-8 هزار دلاری (اینگونه سفرها) هست اما هر کسی عقیده‌ای دارد. ما خاک کشتی را خورده‌ایم و سعی می‌کنیم جور دیگری رفتار کنیم.

نعمتی در پاسخ به این سؤال که اگر سفرهای بعدی به شما پیشنهاد شود باز هم نخواهید پذیرفت، اظهار داشت: من همیشه همینگونه خواهم بود، من بیش از 7-8 سال است که هیأت رئیسه فدراسیون کشتی هستم اما تاکنون یک مسافرت نرفتم، تاکنون حتی یک ریال هم حق حضور در جلسات مختلف نگرفته‌ام.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا به نمایندگانی که به این سفر رفتند توصیه نکردید که همانند شما از رفتن به برزیل خودداری کنند، اظهار داشت: من به آنها خدا قوت می‌گویم؛ البته هر کسی مشی دارد و شاید دوستان تصور می‌کردند اینگونه بهتر است اما نظر شخصی بنده این است که این سفرها کمکی به مجموعه ورزشکاران نمی‌کند.