به گزارش پارس به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی در ادامه گفت: از تعداد ۸۷۲ نفر، ۶ نفر روحانی، ۷۵۰ نفر مذکر، ۱۲۲ نفر مونث، ۱۵۶ نفر مجرد و ۷۰۰ نفر متاهل بودند.

وی افزود: از ۲۵ تا ۴۰ سال، ۴۶۳ نفر معادل ۶۸/۲۴ درصد از ۴۱ سال تا ۵۵ سال ۳۱۲ نفر معادل ۲۷/۲۷ درصد و از ۵۶ سال به بالا ۹۵ نفر معادل ۴/۴۹ درصد ثبت نام کرده اند.

فرهادی در ادامه درباره مدرک تحصیلی ثبت نام کنندگان نیز گفت: ۵ نفر از داوطلبان فوق دیپلم بودند که از طرح ایثارگران استفاده کردند.

۴۸۱ نفر دارای مدرک لیسانس، ۲۹۴ نفر مدرک فوق لیسانس، ۸۵ نفر دکترا یک نفر فوق دکترا، یک نفر دانشجوی حقوق خصوصی، یک نفر دانشجوی کارشناس ارشد و چهار نفر دارای تحصیلات حوزوی بوده اند.

فرماندار تهران گفت: در بین ثبت نام کنندگان مدرک لیسانس با بالاترین درصد یعنی ۵۵/۱۶ را به خود اختصاص داد و ۳۳ درصد از داوطلبان نیز دارای مدرک فوق لیسانس بودند.

فرهادی در ادامه با تاکید بر این که ثبت نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تا ساعت ۲۰ فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت، افزود: این زمان و مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه بحث تشکیل هیات های اجرایی و تایید صلاحیت ها و همچنین در ادامه تایید صلاحیت های نهایی، زمان تبلیغات و رای گیری با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

فرماندار تهران در پایان گفت: ما روزانه مردم شریفمان را در جریان اخبار مربوط به انتخابات قرار می دهیم.