به گزارش پارس به نقل از موسسه راهبردی « دیده بان» ، پس از آنکه شبکه جنگ روانی و جاسوسی سازمان های جاسوسی بیگانه که در پوشش روزنامه نگار و خبرنگار مشغول جمع آوری اخبار و اطلاعات برای شبکه ها و رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب چون بی بی سی و رادیو فردا بودند، لو رفت و تعدادی از به اصطلاح روزنامه نگاران توسط نهادهای مسئول دستگیر شدند، خبر از به خطا نرفتن تیر جمهوری اسلامی می داد که به قلب شبکه جاسوسی دشمن اصابت کرده بود.

اکنون که دشمنان قسم خورده ملت و کشور ایران شبکه ای که سال ها برای تشکیل آن زحمت کشیده بودند را از دست رفته می بینند و در آستانه انتخابات نیز برای ایجاد جنگ روانی علیه مردم ایران نیاز به اخبار و اطلاعات و همچنین پیاده نظامی دارند که همان خطوط را در داخل ایران، در برخی مطبوعات زنجیره ای پیگیری کند به فکر راه چاره افتاده اند. در همین راستا با راه اندازی نشستی با عنوان « تهدید و ارعاب روزنامه نگاران در ایران» که با حضور رجبعلی مزروعی (نماینده افراطی حزب منحله مشارکت در مجلس ششم و جیره خوار کنونی MI۶) ، رضا معینی (مسئول بخش ایران گزارشگران بدون مرز و مرتبط با گروهک تروریستی منافقین) و احسان مهرابی (روزنامه نگار فراری روزنامه زنجیره ای اعتماد) برگزار شد، عناصر جریان فتنه و ضد انقلاب تلاش مذبوحانه ای کردند تا جمهوری اسلامی را متهم به سانسور کنند. در حالی که رسانه های آزاد مد نظر افراد فوق الذکر، بزرگترین سانسور کننده های اخبار هستند؛ چرا که مطالب هم قطارانشان را نیز سانسور می کنند.

اما نکته جالبی که در این مراسم بود اظهارات معینی مبنی بر گسیل خبرنگاران بخوانید جاسوسان به داخل کشور برای انتخابات بود. این اظهارات وی نیز همچون جیغ بنفش مدیران شبکه های ضد انقلاب پس از دستگیری شبکه جاسوسی استکبار مهر تأییدی بر به هدف خوردن تیر جمهوری اسلامی می دهد. وی در این باره اینچنین می گوید: « نبرد اصلی که امروزه در جریان است نبرد اطلاع رسانی است و گزارشگران بدون مرز با وجود تمام سختی هایی که وجود دارد از همه روزنامه نگاران تقاضا می کند که برای پوشش انتخابات ریاست جمهوری به ایران سفر کنند. » این اظهارت معینی لزوم هوشیاری بیشتر نهادهای مسئول را می طلبد که از نفوذ عوامل بیگانه و ضد انقلاب به داخل کشور جلوگیری کنند.

خاطر نشان می شود که سال ۸۸ نیز دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی عوامل خود را در پوشش خبرنگار به داخل کشور فرستاده بودند که از جمله آن می توان به « مازیار بهاری» اشاره کرد، لذا برای جلوگیری از تکرار اتفاقاتی چون فتنه ۸۸ دستگاه های مسئول باید تدابیر لازم را بیاندیشند تا از تلخ شدن کام مردم که خلق کننده حماسه سیاسی آنانند جلوگیری شود.