غلامرضا کاتب عضو هیأت رئیس مجلس شورای اسلامی بیانیه 159 نماینده مجلس را در حمایت و قدردانی از پیشرفت‌های موشکی و صنایع دفاعی کشور را در نشست علنی امروز (یکشنبه) به شرح ذیل قرائت کرد:

راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران، تولید قدرت بازدارنده از تکمیل تهدیدات دشمنان است که علاه‌بر تحکیم بنیه دفاعی کشور از مهم‌ترین پشتیبان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در اتخاذ مواضع بین‌المللی و ایستادگی در برابر قدرت‌های زیاده‌خواه می‌باشد.

صنعت دفاعی کشور بخشی از قدرت دفاعی ایران اسلامی است که مؤلفه‌های امنیت‌ساز بده و در راستای آموزه‌های دینی و نیازهای راهبردی ظرفیت‌سازی شده است.

بر پایه بنیان‌های صنایع دفاعی در دوران دفاع مقدس، رزمندگان حماسه‌ساز صنعت دفاعی، جهاد علمی و فناوری را با وجود تحریم‌های ظالمانه به الگویی موفق در اقتصاد مقاومتی تبدیل ساختند.

تولید بومی انواع تجهیزات و تسهیلات دفاعی به ویژه سامانه‌های موشکی و رزم هوایی، دریایی، زمینی و پدافند تحسین‌برانگیز است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت همه‌جانبه از طراحی، ساخت و تولید سامانه‌های دفاعی به منظور تأمین نیازهای نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور از تلاش‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و صنایع وابسته در نقش‌آفرینی برای اقتدار علمی، دفاعی، بین‌المللی و در تکوین اقتصاد مقاومتی و نیز خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمنان قدردانی نموده و امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تحت ولایت فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح پیشرو بوده و صنایع دانش‌بنیانی را با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و صنعتی صیانت کرده و جمهوری اسلامی ایران را همواره در تراز برتر منطقه‌ای و مقابله با توطئه‌های فرامنطقه‌ای، تولید قدرت بازدارندگی از تهدیدات احتمالی حفظ نمایند.