پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- «سردار سرتیپ یدالله جوانی» معاون سابق سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی اختصاصی برای «پارس» در واکاوی فعالیت مجدد منافقین، حمایت عناصر داخلی از آن ها و انفعال تأمل‌برانگیز بیت حضرت امام در مقابل هجمه ها علیه ایشان نوشت:

برای موردتوجه قرار دادن هدف اصلی تحرکات جدیدی که منافقین انجام می دهند و اتفاقاتی که در کنار این تحرکات ازجمله آشکارسازی رابطه آل سعود با منافقین، برگزاری نشست منافقین در فرانسه و شرکت برخی از کشورها و دولت های اروپایی در این نشست رخ‌داده است، بایستی این موضوع به بحث گذاشته شود که اساساً این حرکت ذیل کدام حرکت اصلی و کلی در حال انجام است؟ رویارویی اصلی بین جبهه انقلاب اسلامی با جبهه استکبار است و ملت ایران از سی وهشت سال گذشته با شبکه استکبار به سرکردگی آمریکا و شبکه صهیونیزم به سرکردگی رژیم اسرائیل غاصب در نبرد است و این دو شبکه نیز متحدین خود را در منطقه فعال کرده اند و جریان ها و عواملی در داخل کشور برای مقابله با جبهه انقلاب اسلامی به کار گرفته اند؛ اما برآیند این رویارویی طی سی وهشت سال گذشته به گونه ای بوده که همواره پیروزی های راهبردی نصیب انقلاب اسلامی و شکست های راهبردی نیز نصیب جبهه مقابل و نظام سلطه شده است.

ما در سال های گذشته مشاهده کردیم که آمریکایی ها، صهیونیست ها و دولت های مرتجع وابسته به غرب در منطقه به تضعیف موقعیت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران در طی جنگ نیابتی امید زیادی بسته بودند؛ اما شواهد و قرائن نشان می دهد که بازنده اصلی در این جنگ نیابتی نیز جبهه مقابل است و جمهوری اسلامی توانسته با ثبات، آرامش و امنیت خود در منطقه ائتلاف سازی کند و جریان های بحران ساز را در کشورهای عراق و سوریه که به نیابت از آمریکا و جبهه استکبار بحران آفرینی می-کنند، با شکست و ناکامی مواجه سازد. از طرف دیگر نیز عربستان در جنگ یمن با یک شکست راهبردی سنگین مواجه شده است؛ لذا به نظر می رسد که یک نقشه دیگری در راه است و آن نیز تمرکز جبهه استکبار و شبکه صهیونیزم به همراه متحدین خود برای ایجاد یک نوع اخلال های امنیتی در داخل ایران است. منافقین در مقطع فعلی یکی از ظرفیت های موردتوجه آن ها برای پیش بردن چنین سیاست و راهبردی هستند.

اما منافقین یک پیشینه سیاهی دارد و ملت ایران طی این سال ها با جنایت ها و خیانت های گروهک منافقین و رسوایی های بزرگ درون این شبکه مخوف و جریان فرقه ای بسیار آشنا است؛ لذا قطعاً ملت ایران نسبت به هرکسی که خود را به این گروهک منتسب کند، به دیده منفی نگاه خواهد کرد. گرچه منافقین در طی سال های گذشته در دامن استکبار و دشمنان ملت ایران بودند؛ اما کسانی که فکر بی ثبات سازی در داخل ایران را می کنند، تصور نادرستی دارند.

به نظر می رسد حرکت هایی که امروز در داخل کشور ازجمله انتشار فایل صوتی آقای منتظری صورت گرفته و بر این مبنا فضاسازی های سنگینی در شبکه های اجتماعی انجام‌شده است، یک نوع ساده اندیشی و ساده لوحی است؛ این کار به ضرر خود این افراد است. مردم در طی این سال ها متوجه شده اند که منافقین چه جریان خبیث و کثیفی هستند و چگونه وطن فروشی می کنند؟ این جریان در سال های دفاع مقدس در کنار دشمنان این ملت قرارگرفته و هر نوع جاسوسی، مزدوری و خوش خدمتی به دشمن را که توانسته انجام داده است. حال کسانی که از منافقین حمایت کنند، اولین ضربه آن به خودشان برمی گردد. عمده هفده هزار شهید ترور به دست منافقین ترور شده اند و فساد و وابستگی این گروهک مشخص است؛ حال اگر نظام جمهوری اسلامی با این جریان برخورد انقلابی به عمل نمی آورد، همان وضعیتی که امروز در سوریه و عراق شاهد هستیم، این جریان در داخل ایران به وجود می آورد. اگر جمهوری اسلامی در طی سالیان طولانی یک امنیت و آرامش کاملی دارد، به خاطر برخورد انقلابی با دشمنان ملت است. کسانی که از این جریان کثیف حمایت کنند و سیاست های نظام را زیر سؤال ببرند، خود متضرر خواهند شد.

هرگاه که شخصیت، اندیشه ها، مکتب، تصمیمات و اقدامات حضرت امام مورد هجوم و تخریب قرار می گیرد، انتظار به‌حق ملت ایران این است که افراد متعلق به بیت حضرت امام خمینی و موسسه حفظ و نشر آثار ایشان موضع گیری و دفاع لازم را به انجام رسانند؛ اما متأسفانه چنین انتظار مردم در طی سال های گذشته برآورده نشده است. مردم ما در این قضیه نیز انتظار دارند که موسسه حفظ و نشر حضرت امام به وظیفه خویش عمل کند. اگر این افراد موقعیتی در جامعه دارند، به برکت وجودی حضرت امام است. اگر این وظیفه به‌خوبی برآورده نشود، این سؤال در بین مردم مطرح می شود که آیا بین این افراد با مکتب و شخصیت حضرت امام زاویه به وجود آمده باشد؟ قطعاً این امر نیز به ضرر خود این افراد و مجموعه های منتسب خواهد بود. حضرت امام در دل ملت ما جای دارد و امروز جایگاهی در میان جهان اسلام، ملت های محروم و مستضعف دارد؛ لذا هرکسی که در صیانت از مکتب امام کوتاهی کند، ازنظر مردم محل سؤال واقع می شود. کسانی نیز که تلاش می کنند چهره امام را مخدوش کنند، ره به‌جایی نخواهند برد.

حضرت امام خمینی منافقین را به‌خوبی شناخته بودند که یک جریان التقاطی و انحرافی در دامن دشمن هستند و حاضرند که برای شکست انقلاب اسلامی هر جنایتی را به انجام رسانند. اگر با این جریان برخورد نمی شد ، حاضر بودند که هزاران هزار نفر از مردم را قتل عام کنند و به اهداف شیطانی خود برسند. حضرت امام برای صیانت از ملت، انقلاب و اسلام دستور می دهند که حکم خدا اجرا شود.