حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر برخی از دولتمردان درباره جامعه روحانیت اظهار داشت: با توجه به اینکه رئیس جمهور یک فرد روحانی است و از سوی دیگر سابقه 20 سال حضور در مرکز قانونگذاری کشور را دارد انتظار داشتیم نسبت به جایگاه روحانیت و مرجعیت توجه ویژه ای داشته و باعث ارتقای این جایگاه در جامعه شود.

 

وی ادامه داد: طبق فرمایشات امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و هم چنین با توجه به نظر آحاد مردم، روحانیت در شروع زمان پیروزی و اوج گیری انقلاب اسلامی نقش بسیار موثری داشتند و همواره دلسوز نظام و نه در مقابل آن بودند.

 

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: بزرگترین دلیل برای حمایت روحانیون از نظام جمهوری اسلامی تعداد شهدایی است که این قشر در جبهه حق علیه باطل، زندان های ساواک و راهپیمایی ها و تظاهرات انقلاب به نظام تقدیم کردند.

 

وی تصریح کرد: حرکت اصلی نظام اسلامی علل مهمی داشت که با بررسی وصیت نامه شهدا به جایگاه مهم رعایت حجاب و عفاف در جامعه می توان اشاره کرد؛‌ این در حالی است که امروز بدحجابی در کشور در حال ترویج بوده و یک نقص فرهنگی بزرگ در کشور محسوب می شود.

 

موسوی لارگانی با بیان اینکه اگر یک روحانی و امام جمعه به دولت تذکر می دهند و یا انتقادی می کنند این مسئله از روی دلسوزی برای نظام است، بیان داشت: بنابراین دولت باید از دلسوزی این افراد حمایت کند نه اینکه  بخواهد در مقابل  آنها بایستد.

 

وی تاکید کرد: از آنجایی که آقای روحانی از همان ابتدا شعار قانونمندی را سر داده باید از قانون حمایت کند نه آنکه آن را دور بزند.

 

نماینده مردم فلاورجان در مجلس در پایان سخنانش با اشاره به انتخاب رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی و مدیر عامل آن خاطر نشان کرد: باید هیئت امنا در جلسه ای اعضای هیئت مدیره را مشخص کنند و یک نفر به عنوان رئیس مشخص شود و رئیس جمهور برای آن حکم صادر کند این در حالی است که ما هرگز در رسانه ها و دیگر جراید پی به اعضای هیئت عامل صندوق توسعه ملی نبردیم.