به گزارش پارس به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در این جلسه اظهار کرد: پیام روشن برگزاری پنج دوره انتخابات در زمان حیات امام (ره) نشانه این بود که این نظام ماندگار است و تاکید مقام معظم رهبری به مساله حضور مردم در صحنه و این که انتخابات را ناموس نظام می دانند به این جهت است.

پورمحمدی افزود: روز گذشته جلسه ای با مبارزین قبل انقلاب داشتم که آنها گفتند چرا از آزادی انتخابات حرف زده می شود در حالی که دو نفر از کاندیداهای انتخابات قبلی در حصر خانگی هستند؟ که من پاسخ دادم به همین دلیل است که در این کشور باید بر اساس مر قانون حرف زد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: در همین کشور بنی صدر انتخاب شد و امام (ره) پای رای مردم ایستاد اما این بنی صدر چند ماه پس از شروع جنگ تحمیلی حادثه چهارده اسفند را به وجود آورد. در آن دوران جنگ های خیابانی جریان داشت و عراق به کشور حمله کرده بود، اما این کشور سر جای خود ثابت ماند چون مردم با نظام بودند.

پورمحمدی با تاکید بر اهمیت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، با بیان این مطلب که" من حماسه سیاسی و اقتصادی را به دو بال تشبیه می کنم" ابراز عقیده کرد: ما برای پیمودن قله ها و دره های پیش رو، و خلق حماسه دیر شروع کردیم، و نیاز به موتور محرکه داریم که این موتور محرک، انرژی و نیروی جوانان این کشور است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: روشن ترین پیام حماسه سیاسی، ایستادگی ملت ایران بر سر مواضع نظام است.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که ائتلاف اکثریت اصولگرایان یک اسم است، اظهار کرد: اگر کسی بخواهد به ائتلاف بپیوندد از آن استقبال می کنیم. پورمحمدی هم چنین گفت: لاریجانی در این دوره از انتخابات کاندیدا نخواهد شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه بروکراسی موجود را به عنوان یک آسیب دانست و افزود: تنها راه مقابله با فساد، اصلاح نظام اداری است.

وی در ادامه افزود: اکنون دوره هاشمی تمام شده و دیگر نخواهد آمد، زیرا هاشمی مرد دوره خودش بوده است.

وی ابراز عقیده کرد: خاتمی نیز موجی بود که با مقابله با جریان روبرو و استفاده از شگرد تخریب، پیروز شد.