به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مستقر در فرمانداری تهران این حاشیه ها به شرح ذیل است:

در انتخابات این دوره شهر تهران امیر فارسی نژاد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه به فرمانداری تهران مراجعه کرد و با بیان این که سیاست حزب موتلفه، جوانگرایی است، گفت: حزب موتلفه به ۱۰ نفر از اعضای شورای مرکزی خود تکلیف کرده است که در انتخابات شوراها ثبت نام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای بادامچیان در انتخابات شوراها شرکت خواهد کرد، گفت: آقای بادامچیان نمی آیند؛ چرا که خود ایشان سیاست جوانگرایی را در حزب مطرح کردند.

وی با اشاره به حداکثر تلاش حزب موتلفه برای ایجاد لیست واحد اصولگرایان، گفت: باید ببینیم دوستان چقدر در این زمینه همکاری می کنند.

همچنین عصمت ناظری مشاور فرماندار شهر ری از سال ۷۲ تا ۸۴ برای ثبت نام در انتخابات شوراها به فرمانداری تهران مراجعه کرد و گفت: جزو اصلاح طلبان هستم، اما در انتخابات شورای شهر مستقل شرکت می کنم.

وی با اشاره به این که مسئول کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی بانوان شمال و غرب کشور بوده است، تصریح کرد: ۴۰ سال سابقه کار فرهنگی و اجتماعی داشتم و به خاطر تجربه ام در این حوزه دوستانم پیشنهاد حضور در انتخابات شورای شهر را به من دادند و من نیز احساس تکلیف کردم چون در حوزه زنان باتجربه هستم.

  همچنین در دقایق پایانی امروز در اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور آمد: با توجه به حضور پرشور داوطلبین در مراکز ثبت نام از امروز تا پایان مهلت ثبت نام یعنی اول اردیبهشت ماه فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور تا ساعت ۲۰ آماده ثبت نام از کلیه داوطبین شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر می باشند بنابراین زمان ثبت نام از داوطبین از ساعت ۱۷ به ساعت ۲۰ تمدید شد.

همچنین بعد از ظهر امروز عشرت شایق و مجتبی شاکری از اعضای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برای ثبت نام در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به فرمانداری تهران مراجعه کردند.

مجتبی شاکری با اشاره به این که به احتمال زیاد در لیست آبادانی و پیشرفت قرار می گیرم، گفت: هدف از شرکت در انتخابات این دوره شوراهای شهر تهران خدمت به مردم است.

عشرت شایق اظهار کرد: شورا می تواند عصاره دیدگاه های مردم باشد و مطالبات به حق آنها را در حد متعارف متجلی کند و شورای تهران به عنوان شورای کلان شهر نیازمند انسجام بیشتر است تا خروجی بهتری داشته باشد.

میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از جمله اهداف خود برای شرکت در انتخابات شوراها را خدمت به مردم کشور دانست و گفت: موضوعاتی در ذهن دارم که احساس می کنم، مغفول مانده است.

وی با اشاره به این که مسائلی در رابطه با سرگرمی، نشاط و اوقات فراغت جوانان در تهران کمتر مورد توجه قرار می گیرد، گفت: غیر از بحث اوقات فراغت جوانان موضوع رسیدگی به بحث سرگرمی ها و نشاط بانوان از دغدغه های من است.

همچنین خانم ۳۲ ساله ای که کارشناسی ارشد ارتباطات داشت در رابطه با انگیزه حضور خود در فرمانداری جهت ثبت نام در انتخابات با بیان این که دوست داشتم، در انتخابات ثبت نام کنم، شرکت در انتخابات این دوره شوراها را پلی برای شرکت در انتخابات مجلس دانست و گفت: اولین بار است که در چنین عرصه هایی حاضر می شوم و اگر موفق هم نشدم ایرادی ندارد.

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز از ثبت نام داوطلبین انتخابات شورای تهران یکی از قهرمانان کشتی و استاد دانشگاه تربیت بدنی پس از ثبت نام انگیزه ی حضور خود را انجام دادن کارهای مفید برای جوانان دانست و گفت: آقایان و خانم های سن ۲۰ تا ۲۸ سال مشاغل مناسبی ندارند و بیکاری در این سن زیاد است که تاثیر منفی در جامعه خواهد داشت. پس من به دنبال ایجاد شغل برای این قشر هستم.

به گزارش ایسنا علیزاده که نماینده دوره دوم مجلس شورای اسلامی بود، نیز در رابطه با انگیزه ی حضور خود گفت: گروه هایی از اصولگرایان و آنها که ولایت فقیه را قبول دارند برای حضور در انتخابات شوراها به من پیشنهاد دادند و من با توجه به تجربه کاری که دارم احساس کردم می توانم مفید باشد.

وی با اشاره به این که شوراهای قبلی کارهای خوبی انجام دادند و زحمات بسیاری کشیده اند، گفت: الان وضع جدیدی حاکم است و باید مدیریت جدیدی برای پایتخت داشته باشیم.

وی با اشاره به این که لیسانس خود را در رشته ی برق و فوق لیسانس خود را در رشته ی مدیریت استراتژیک دریافت کرده است، گفت: متولد ۱۳۲۹ هستم و مستقل در انتخابات شوراها شرکت می کنم.

به گزارش ایسنا، خانم ۴۶ ساله ای که اهل اسلامشهر بود، اما در تهران زندگی می کرد و ۲۶ سال سابقه ی معلمی داشت پس ازثبت نام، گفت: آقای خامنه ای رهبر و اماممان امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند پس بر خود واجب دانستم در مقدمه ی حضور در انتخابات ریاست جمهوری، در انتخابات شوراها شرکت کنم.

وی با اشاره به این که مقطع تحصیلاتش کارشناسی است و مستقل در انتخابات شرکت می کند گفت: به جرات می گویم نماینده فرهنگیان به شمار می آیم و با جرات نشان می دهم حامی واقعی فرهنگیان هستم.

یکی دیگر از مراجعه کنندگان برای ثبت نام این دوره ی شورای شهر تهران علی اوسط هاشمی فرماندار اسبق تهران در دوران اصلاحات و معاون سیاسی امنیتی سابق استانداری بود که انگیزه ی خود از ثبت نام در انتخابات شوراها را احترام به نهادهای جوشیده از آراء و خواست مردم معرفی کرد.

وی با اشاره به این که هر کس بر اساس حق خود باید وارد عرصه ی پیشرفت کشور شود، گفت: بیش از ۲۰ سال سابقه در وزارت کشور دارم و ۳۰ سال مسئول بوده ام.