به گزارش پارس به نقل از ایرنا، مرد۶۳ ساله ای که می گوید، از نسل قاجار است و در تمامی انتخابات بعد از انقلاب ثبت نام کرده و همیشه هم از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده است، نامزد انتخابات شورای شهر پایتخت شد.

کریم ا… عبدی پیرمرد۶۳ خوزستانی امروز با حضور در فرمانداری تهران درمورد شانس پیروزیش در انتخابات به خبرنگاران گفت: من نیازی به تبلیغات ندارم. خانواده مادری من از نسل قاجارها هستند. خانواده ای بزرگ و ریشه دار که اگر آنها به من رای بدهند، حتما در انتخابات پیروز خواهم شد!

وی با بیان اینکه در تمام دوره های انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ثبت نام کرده است، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ و همینطور در انتخابات دوره هفتم و هشتم مجلس نیز حضور داشتم که در تمامی آنها از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدم.

عبدی در پاسخ به این سوال که برای تبلیغات چه اقداماتی را انجام خواهید داد، گفت: متاسفانه نیمی از اعضای خویشان و بستگان من علاقه ای به رای دادن ندارند و به همین دلیل شانس من کم می شود.

این کاندید خود را کارشناس حقوق معرفی کرد و در خصوص انتخابات شوراها گفت: برای انتخاب شدن در این دوره امید زیادی دارم، زیرا برخلاف گذشته در سطح شهر تبلیغ خواهم کرد.

وی درمورد برنامه های خود نیز گفت: در صورت پیروزی تعداد پارک ها و تفرج گاه های تهران را در مناطق فقیر نشین گسترش خواهم داد.