صبح امروز، خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه "محمود احمدی‌نژاد" رییس جمهور سابق کشورمان، به مشهد سفر کرده و قرار است در جلسه‌ای خصوصی - که گویا رنگ و بوی انتخاباتی هم دارد - با برخی از مسئولان دولت سابق، شرکت کند.

موضوع را از برخی چهره‌های سیاسی نزدیک به احمدی‌نژاد پیگیر شدیم، در این باره برخی ابراز بی اطلاعی کردند و بعضی دیگر هم مایل به اظهار نظر نبودند. در این زمینه، "عبدالرضا داوری" فعال رسانه‌ای به خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سفر محمود احمدی‌نژاد به قصد زیارت ثامن‌الحجج(ع) و شرکت در مراسم عزاداری فردا به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) بوده و هیچ هدف دیگری در این سفر دنبال نشده است.

وی افزود: البته طبیعی است که ممکن است اعضای شورای تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره)با احمدی‌نژاد جلسه‌ای داشته باشند که البته این جلسه، به هیچ وجه انتخاباتی نیست.

داوری تصریح کرد: نه سفر به مشهد و نه دیگر سفرهای احمدی‌نژاد به نقاط مختلف کشور، انتخاباتی نیست و نباید به شایعات مطرح شده اعتنا کرد و صحبت‌های دیگر، فقط حاشیه‌سازی است.

وی افزود: تا به حال، هیچ یک از سفرهای احمدی‌نژاد، انتخاباتی نبوده و وی نیز در هیچ جلسه‌ای، صحبتی در مورد انتخابات نداشته است.