به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد سعیدی کیا کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری و وزیر اسبق راه و شهرسازی امروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی قم به سخنرانی پرداخت.

وی در سخنان خود با اشاره به مباحث انتخاباتی خاطرنشان کرد: یارانه های نقدی را فقط به قشر ضعیف و ناتوان پرداخت خواهند کرد. قشری که در دو دهک پایین قرار دارد و امکان فعالیت و کار برای آنان وجود ندارد.

سعیدی کیا افزود: نظام سلامت نیز نیازمند تحولی عظیم است و همه باید برای بهبود آن تلاش کنیم. همچنین باید برای سرمایه گذار ها فرش قرمز پهن کنیم و سرمایه ها را به بخش تولید انتقال دهیم.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری همچنین در نشست خبری امروز خود در استان قم تصریح کرد: به هیچ وجه حاضر به همکاری و ائتلاف با دولت دهم نیستم.

وی افزود: به لطف خدا از نظر توان بدنی کاملا سالم هستم و با توانی جهادی وارد میدان شده ام و به امید خدا تا آخر با قوت خواهم ماند.

محمد سعیدی کیا همچنین صبح امروز در دیداری که با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان داشت گفت: خواهان همکاری سازنده با جهان با حفظ عزت و حکمت هستم. ما باید بدانیم که همه دنیا محدود به آمریکا نیست و بسیاری کشورها علاقمند به ارتباط اقتصادی با ایران هستند.