به گزارش پارس ، محمد شیخان در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به خبر منتشر شده توسط برخی رسانه ها مبنی بر این که در مراسم تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی قرار است اسفندیار رحیم مشایی کاندیداتوری خود را اعلام کند و از شعار زنده باد بهار رونمایی شود، اظهار داشت: اینگونه خبرسازی ها هیچ گونه پایه و اساسی ندارد و باید آن را در ادامه حاشیه سازی های کاذب علیه دولت دانست.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور ادامه داد: متاسفانه عده ای با خبرسازی های کاذب به دنبال ایجاد حاشیه و انحراف در افکار عمومی از مسائل اصلی کشور هستند.

شیخان با اشاره به این که این مراسم هر ساله برگزار می شود، از انتشار اینگونه اخبار توسط برخی رسانه ها انتقاد کرد و به این گونه رسانه ها توصیه کرد که از انتشار اخبار خلاف واقع خودداری کرده و اخلاق رسانه ای را رعایت کنند؛ چراکه در غیر این صورت جایگاهی در افکار عمومی نخواهند داشت.

وی در مورد علت برگزاری این مراسم در ورزشگاه صدهزارنفری آزادی نیز گفت: امسال شاهد افزایش میزان سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته بودیم و در این راستا که تعداد زیادی از دستگاه های مسوول در ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران نوروزی، مشارکت داشتند، مراسم امسال به صورت باشکوه تر و گسترده تر برگزار می شود.

وی در پایان با بیان این که همانطور که آقای رییس جمهور بارها اعلام کرده اند دولت تا صبح دوازدهم مرداد (آخرین روز فعالیت کاری دولت دهم) به امر خدمت رسانی به مردم مشغول خواهد بود، گفت: دولت بدون اعتنا به اینگونه حاشیه آفرینی ها به امر خدمت رسانی و حرکت در مسیر پیشرفت هرچه بیشتر کشور به مانند گذشته اهتمام جدی دارد.