محمدمهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در مراسم سوگواری و عزاداری مسجد جامع روستای فرح‌آباد بخش مرکزی کرمان با تسلیت شهادت بزرگ مرد تاریخ اسلام حضرت علی (ع) و با اشاره به ماجرای سقیفه که جریان تاریخ را عوض کرد، گفت: در عصر علم و تکنولوژی ماجرای سقیفه به شکلی دیگر با جنگ اسلام بر علیه اسلام اتفاق افتاده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان در آن سوی دنیا کمر همت بسته بودند تا با راه انداختن جریان گروه تروریستی داعش جمهوری اسلامی را نابود کنند.

وی با بیان اینکه تفکر پست داعش مانند تفکر خوارج است و در حق مردم جنایت می‌کند، افزود: از مردم درخواست داریم تا با بصیرت و بینش با تمام وجود مدافع جریان ارزشی و ولایی باشند تا این حکومت به صاحب اصلی امام زمان (عج) تحویل شود.

برجام و پسابرجام گشایشی برای کشور ندارد

زاهدی با اشاره به بحث درآمدهای کذایی برخی مدیران و مسؤولان بیان داشت: در حالی که مردم با سختی زندگی می‌کنند، اما برخی مسؤولان درآمدهای میلیاردی دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا علی‌وار حکومت‌داری کند و درآمد مسؤولان را شفاف به مردم اعلام کند.

وی راه نجات کشور را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و ادامه داد: معتقد هستم، دولت بیش از اندازه به آمریکا اعتماد کرده و در بحث برجام و پسابرجام گشایشی برای کشور اتفاق نیفتاده است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: زمانی می‌توانیم کشور را بسازیم که عدالت اجتماعی برقرار شود و مردم احساس کنند، تبعیض وجود ندارد، اما وقتی دولت به مردم آدرس غلط می‌دهد و به جای درآمد مسؤولان فقط حقوق را اعلام می‌کنند چه جای سخن است.