به گزارش پارس به نقل از فارس، رئیس جمهور پیشین آمریکا « جورج دبلیو بوش» در مصاحبه ای که روزنامه « دالاس مورنینگ نیوز» روز گذشته آن را منتشر کرد، از اقدامات خود در زمینه اقتصادی در مقایسه با روسای جمهور قبل و تصمیمی که درباره جنگ با عراق گرفته بود دفاع کرد و گفت که از تصمیم جنگ عراق پشیمان نیست.

بوش اضافه کرد: « من از آنچه که انجام دادم و از آن کسی که هستم راضیم. »

وی افزود: « فراموش کردن شرایط زندگی در زمانی که تصمیم حمله به عراق گرفته شد، آسان است. »

بوش تاکید کرد که سیاست های رئیس جمهور قبل از وی یعنی « بیل کیلینتون» در راستای تغییر دادن رژیم عراق بوده و در زمان جنگ از حمایت هر دو حزب برخوردار بود در صورتی که دموکرات ها دولت بوش را به فریب افکار عمومی آمریکا و آنها در آستانه جنگ با عراق متهم کرده اند.

همچنین بوش در این مصاحبه خودش را با سایر روسای جمهور آمریکا در زمینه اقتصاد مقایسه کرد و به نسبت بدهی خود به کل اقتصاد آمریکا اشاره کرد که در مقایسه دقیق با دولت ها گذشته به دوره« رونالد ریگان» نزدیک و نسبت به روسای جمهور آمریکا در دورده های چهل و یکم و چهل و دوم کمتر بوده است.

روزنامه دالاس مورنینگ نیوز اشاره می کند که بوش پسر سوابق خود را با دولت اوباما مقایسه نمی کند، کسی که معمولاً از دولت بوش به دلیل فروپاشی اقتصاد آمریکا و رشد آهسته اقتصادی در ماه های پایانی وی گلایه می کرد که تا به امروز ادامه داشته است.