فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و آغاز به  کار مجلس دهم اظهار داشت: علی رغم وجود سلیقه‌های مختلف سیاسی و تخصص‌های فنی و کارشناسی امیدوارم مجلس دهم مجلسی در جهت تأمین حقوق ملت و همسو و مجری نظرات مقام معظم رهبری باشد.

وی ادامه داد: از مردم کشورمان به خاطر حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند تشکر می‌کنم.

نماینده مردم قصر شیرین افزود: از مجلس دهم که مجلسی معتدل محسوب می‌شود انتظار می رود که توجه به همدلی و همکاری با سایر قوا را در جهت حل مشکلات مردم و کمک به تولید و اشتغال در کشور را سرلوحه کار خود قرار دهد.

تجری تصریح کرد: در حوزه انتخابیه بنده هنوز روستاهایی وجود دارد که حسرت آب آشامیدنی را دارند.

نماینده مردم قصر شیرین خطاب به وزیر بهداشت و درمان  گفت: از وزیر بهداشت و درمان انتظار می‌رود فکری به حال آلودگی هوای ناشی از ریزگردها در استان‌های کرمانشاه خوزستان و ایلام  در نظر گیرند.

وی افزود: از شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور با عنایت به نرخ بالای بیکاری و وجود بازارچه‌های مرزی در استان کرمانشاه تقاضا دارم بسترهای لازم را در جهت حل این مشکلات فراهم کند.

تجری خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: خواستار بررسی موضوع جذب هیأت علمی و سرپرستی چند ساله بر خلاف قانون دانشگاه فرهنگیان هستم. 

نماینده مردم قصر شیرین افزود: از وزارت اقتصاد و دارایی و گمرک با توجه به حجم  بالای واردات و صادرات خواستار ارتقای مدیریت گمرک هستیم.