به گزارش پارس به نقل از فارس، همایش منطقه ای حزب موتلفه اسلامی در اصفهان با حضور محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی، دکتر یحیی آل اسحاق نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان و جمعی از دبیران استانهای این حزب در اصفهان برگزار شد.

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در این نشست با بیان اینکه باید خطر جریان انحرافی را جدی گرفت به ضرورت وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده اشاره کرد و اظهار داشت: جریان انحرافی با تمام وجود امروز در میدان است؛ اگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته نگاه کنیم، مجموعه اصولگرایان اگر در انتخابات مجلس با وحدت وارد نمی شدند جریان انحرافی مجلس را گرفته بود.

حبیبی با بیان اینکه خطر جریانی انحرافی مقابل چشم همه ما است تاکید کرد: ما تسلیم محوریت روحانیت هستیم و باید خطر جریان انحرافی را جدی گرفت، رقابت بین اصولگرایان و خودی ها یعنی فرش قرمز پهن کردن جلوی اصلاح طلبان و جریان انحرافی.

به گزارش فارس اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز در این همایش با اشاره به وضعیت سیاسی کشور در انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: ریاست جمهوری امانت اجرایی است که باید در دست فردی باشد که بتواند بازوی قوی نائب امام زمان (عج) باشد و کشور را به خوبی اداره کند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در این مرحله و پیچ تاریخی در موقعیت حساس و ویژه ای قرار دارد. دنیای غرب دچار بزرگترین چالش ها شده است که در حال تحول است. بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته و ساختار مهندسی قبلی جهان به هم ریخته است.

وی تاکید کرد: امروز دیگر جهان تک قطبی نیست و کشورهایی همچون ایران، چین و روسیه نیز در دنیا صاحب قدرت هستند و در این مقطع توجه جهان اسلام به مقام معظم رهبری و هدایت های داهیانه ایشان است به آن عمل کنند و در این موقعیت کشور ما نیز در این تحولات نقش اساسی داشته و رئیس جمهوری که متناسب با این مقطع باشد نیاز است.

بادامچیان تصریح کرد: استکبار جهانی برای انتخابات ایران برنامه دارد و فعال است، اصلاح طلبان نیز هرچند دچار تفرقه هستند اما در اینکه اصولگرایان رای نیاورند متفق هستند. جریان انحرافی نیز با قدرت و ثروت مشغول فعالیت بوده و در میان اصولگرایان نیز افراد بسیار مفید و کارآمدی وجود دارد که باید برای مقابله با دیگر جریان ها طی مکانیزمی به وحدت برسند.

وی افزود: رئیس جمهور آینده باید با گفتمان در انتخابات حضور پیدا کرده و حرکت کند. گفتمان حزب موتلفه اسلامی جامعه نمونه اسلامی و دولت کریمه اسلامی است و برای تحقق این گفتمان حزب موتلفه اسلامی برنامه اداره کشور دارد.

نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید دارای تیم برای اداره کشور باشد زیرا یک نفر نمی تواند کشور را اداره کند و بر این اساس طبق اصل ۱۲۱ و ۱۲۲ رئیس جمهور می تواند اختیارات خود را به شورایی واگذار کند. این موضوع را ما با جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علما مطرح کرده ایم که این مساله را را مفید می دانند.

بادامچیان بیان داشت: حزب موتلفه اسلامی دکتر یحیی آل اسحاق را به جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی کرد که وی سیاستمداری مدیر، متدین، درخط ولایت، با سابقه و متخصص مسائل اقتصادی است. وظیفه شرعی ما معرفی بود که در مجموعه جبهه پیروان خط امام رهبری در نهایت از بین پنج نامزد یک نفر معرفی خواهد شد و بقیه با او کار خواهند کرد.

وی افزود: یکی از الزامات تحقق حماسه اقتصادی این است که رئیس جمهور آینده فردی اقتصادی باشد و امیدواریم با انتخاب رئیس جمهور کارآمد و با سابقه بتوانیم حماسه سیاسی و اقتصادی را به وجود آوریم.